فرمانده سپاه تنگستان گفت: عده ای امروز در درون انقلاب اسلامی به ظاهر بر طبل انقللابی گری می کوبند ولی تابلوی حرکت آنها و مسیرشان ضد انقلاب و ارزشها بوده و باید آنها را بهتر بشناسیم.
کد خبر: ۸۶۲۱۶۱۳
|
۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، سرهنگ محمد علی ملاکی صبح امروز در گردهمایی مهارت آموزی سبک زندگی فردی و سازمانی کارکنان سپاه تنکگستان گفت: سپاه نماد روحیه انقلابی در جامعه است و از ابتدای انقلاب تا کنون با حضور خود جوش در صحنه بدون هیج چشم داشتی و تنها از سر احساس تکلیف و عمل به وظیفه تهدیدهای گوناگون را خنثی کرده است.

وی گفت: پاسدار و بسیجی واقعی بودن وانقلابی بودن دو روی یک سکه اند و به همین خاطر است که اگر دیروز امام خود را بسیجی می دانست و از خدا می خواست تا با بسیجیان مشحورش نماید امروز خلف صالح او خود را انقلابی می‌نامد.

ملاکی خاطر نشان کرد: روحیه انقلابی گری با شاخص‌های صداقت، صراحت و استکبار ستیزی همانند خونی است که در شریان های نظام مقدس جمهوری اسلامی جریان دارد و تا وقتی این جریان تداوم دارد انقلاب اسلامی ایران زنده است و به حیات خود ادامه می دهد.

فرمانده سپاه تنگستان گفت: با کمال تاسف امروز عده ای نیز در کشور ادعای انقلابی بودن دارند و با حرکت در مسیر های مورد رضایت ضد انقلاب خارج نشین چهره انقلابی خود را تخریب کرده و در واقع به دنبال اهداف دیگری غیر از تحقق آزرمانها و حفظ ارزشها هستند.

وی حفظ روحیه انقلابی در بین مجموعه سپاه و بسیج را پر اهمیت دانست و گفت: حفظ روحیه انقلابی و تربیت نیروهای انقلابی جوان و نوجوان یکی از عوامل موثر در برابر نفوذ دشمنان است و از همین جا میتوان به حکمت تاکیدات چند ساله اخیر مقام معظم رهبری در راستای حضور مستمر در صحنه و حفظ روحیه انقلابی پی برد.

ارسال نظرات