مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: یکی از وظایف سپاه در جلوگیری و مقابله با نفوذ، تبیین مصادیق نفوذ برای اقشار جامعه و بصیرت دهی در این زمینه در راستای دفاع از انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۲۱۵۶۲
|
۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳
به گزارش خبرنگاربسیج دردشتی، حجت‌الاسلام ابوذر شاد در جمع کارکنان سپاه دشتی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به مرحله ای از صدور انقلاب رسیده است که کاملا در دل ملت های دنیا نفوذ کرده است ولی باید مراقبت کرد که نظام مورد نفوذ دشمن قرار نگیرید.

ابوذر شاد با اشاره به جنگ ارتش سوریه با گروهک‌های تکفیری افزود: این جنگ با فرزندان ابوسفیان است، به نظر می رسد ما  در بسج  نیاز مند یک جبهه هوشمند و قدرتمند هستیم که بتواند بر علیه منافع نا مشروع آنها اقدام کندو جلوی نفوذ این اسلام امریکایی گرفته شود.

حجت الاسلام شاد عنوان کرد: اگر ما در سوریه حضور مستشاری نداشتیم قطعا درکشور دچار مشکلات عدیده می شدیم و در داخل باید مقابله  می کردیم  و ما توانستیم با دور کردن جنگ از دایره مرزهایمان  از هویت اسلامی و انقلابی خود دفاع کنیم.

وی یادآورشد: یکی از وظایف افسران جنگ نرم وبسیجیان در جلوگیری و مقابله با نفوذ، تبیین مصادیق نفوذ برای اقشار جامعه و آگاهی بخشیدن به آنها در این زمینه در راستای دفاع از انقلاب اسلامی است.

این مقام مسئول  عنوان کرد: سپاه و بسیج می‌تواند با آگاهی بخشی و بصیرت‌افزایی اقشار جامعه مانع از اقدامات و برنامه‌های دشمنان در زمینه نفوذ شوند، زیرا این نهاد انقلابی جایگاه برجسته‌ای داشته و باید هر چه بیشتر از ظرفیت و توان خود استفاده کند.
ارسال نظرات