خبرهای داغ:
امام جمعه شهر ضیاء آباد با اشاره به عکس‌العمل سریع و هوشمندانه نیروی پرافتخار دریای سپاه در دستگیری تفنگداران آمریکایی تصریح کرد: این اقدام یکبار دیگر اقتدار ملت بزرگ ایران را در زیر سایه پر برکت فرماندهی معظم کل قوا به نمایش گذاشت.
کد خبر: ۸۶۲۱۵۵۳
|
۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از تاکستان، حجت الاسلام جعفری امام جمعه شهر ضیاء آباد در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع این شهر افزود: این اقتدار نیروهای توانمند سپاه باعث شد آمریکا بار دیگر در برابر اراده پرصلابت ایران، تحقیر و برای آزادسازی نظامیان متجاوز خود، اگر چه غیرعمدی بود مجبور به عذرخواهی از جمهوری اسلامی ایران شوند.

امام جمعه شهر ضیاء آباد با اشاره بندهای توافق هسته عنوان کرد: ایران با خارج کردن قلب راکتور هسته ای و تعطیل کردن تولید سانتیوفیوژ و ارسال 10تن اورانیوم به روسیه به تمام تعهدات خود در توافق هسته ای عمل کرده و الان وقت آن رسیده که غرب به تعهدات خود عمل کند.

 

خطیب جمعه شهر ضیاء آباد با اشاره به موضوع برجام تصریح کرد:بنا به فرمایش رهبر انقلاب ایران به تمام تعهدات خود در خصوص برجام عمل کرده کرده و اکنون وقت آن رسیده که طرف مقابل توافق هسته ای به تعهدات خود عمل کند.

وی در ادامه با اشاره به عکس‌العمل سریع و هوشمندانه نیروی پرافتخار دریای سپاه در دستگیری تفنگداران آمریکایی تصریح کرد: این اقدام یکبار دیگر اقتدار ملت بزرگ ایران را در زیر سایه پر برکت فرماندهی معظم کل قوا به نمایش گذاشت.

امام جمعه ضیااباد با اشاره به دستگیری 10 سرباز آمریکایی در مرز آبی ایران عنوان کرد: قطعا دلیل حضور این سربازان شروع جنگ با ایران بود که با درایت و باهوشی سپاه پاسداران این موضوع ختم به خیر شد.

وی با اشاره به انتصاب محمد رضا رحمانی به عنوان سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش شهر ضیاء آباد تصریح کرد: جامعه فرهنگیان این شهر خواستار رئیس بومی در این شهر بودند که بنده در این خصوص هم صحبت هایی با نماینده شهر داشته ام که امیدواریم این اتفاق بیافتد.

حجت الاسلام جعفری در ادامه با اشاره به علت و معلولی جهان تصریح کرد: انسان در هر زمانی که گرفتار مسائل و مشکلات می شود اگر عمل صالحی داشته باشد قطعا همان عمل صالح نجات دهنده وی در مراحل مختلف زندگی وی می شود.

 

7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها