خبرهای داغ:
رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان قزوین:
رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان قزوین گفت: شورای نگهبان در تایید صلاحیت افراد، هرگز وام‌دار کسی نیست و با هیچ فرد و جناحی عقد اخوت نبسته و نخواهد بست.
کد خبر: ۸۶۲۱۴۷۳
|
۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان البرز، حجت‌الاسلام علی قابل با اشاره به اینکه متاسفانه افرادی در محافل، سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی همواره برای ایجاد شایعات و تخریب چهره شورای نگهبان تلاش می‌کنند اظهار کرد: هرگونه تایید و رد صلاحیت افراد براساس موازین قانونی، فقط از جانب هیات مرکزی نظارت شورای نگهبان و در نهایت نیز از طرف شورای نگهبان اعلام می‌شود.

وی در ادامه افرود: نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی طبق جدول زمان‌بندی از ۲۶دی ماه سال جاری به تدریج اعلام خواهد شد.

قابل با تاکید بر اینکه پایبندی به قانون مهم‌ترین ملاک‌ سنجش صلاحیت داوطلبین نمایندگی مجلس است تصریح کرد: شورای نگهبان در تایید صلاحیت افراد هرگز وام‌دار کسی نیست و با هیچ فرد و جناحی عقد اخوت نبسته و نخواهد بست.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان قزوین با بیان اینکه دلایل رد صلاحیت کاندیداها از طریق فرمانداری‌ها به آنها ابلاغ خواهد شد تصریح کرد: افرادی که صلاحیت آن‌ها تایید نشده است می‌تواند موارد اعتراض خود را همراه با مستندات کافی به هیات مرکزی نظارت شورای نگهبان منعکس نمایند.

وی در پایان گفت: انتظار داریم کلیه افراد، تبعیت از قانون را در همه احوالات رعایت و مدنظر قرار دهند؛ افرادی که تایید صلاحیت نشده‌اند بدانند که شورای نگهبان با هیچ فردی خصومت ندارد و تنها دلیل رد صلاحیت آنها مفاد و مستندات قانونی است.

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها