خبرهای داغ:
خطیب جمعه شهر الوند عنوان کرد: برخورد مقتدارانه فرزندان این ملت در دستگیری تفنگداران آمریکایی، جهان را به خضوع در برابر ایران وادار کرد.
کد خبر: ۸۶۲۱۴۶۹
|
۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان البرز ، حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه الوند در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر الوند گفت: دستگیری و برخورد حرفه ایی با تفنگداران دریایی، جهان را به خضوع در برابر ایران وادار کرد.

طهماسبی افزود: برخورد مقتدارانه فرزندان این ملت در نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیامی بود به عربستان سعودی و اربابان این رژیم سفاک که مراقب اقدامات و تحرکات خود باشند.

وی ادامه داد: برخورد اسلامی و ۲۱ ساعت بازداشت تفنگداران کد خدای خود خوانده دهکده جهانی، هیمنه  پوشالین آمریکا و غرب را در هم شکست.

امام جمعه الوند با اشاره به آغاز زمان اجرای برجام، بر لزوم انجام غرب به تعهدات خود تأکید کرد و بیان داشت: ما تقارن دستگیری تفنگداران آمریکایی با اجرای برجام را به فال نیک میگیریم، زیرا این برخورد قاطعانه به دشمنان ما آموخت که جمهوری اسلامی ایران در هیچ لحظه ایی از محدوده سرزمینی و آبهای خود عقب نخواهد نشست و اجازه ذره ایی تجاوز به این آب و خاک را نخواهد داد.

خطیب جمعه شهر الوند در بخش دیگری از سخنان خود، سالروز فرار شاه از کشور را مصداق عینی فروپاشی کاخ ظلم، استبداد و استکبار دانست اضافه کرد: با خروج شاه ملعون از کشور، جمهوری اسلامی ایران پایه ریزی شد و فرشته ی نجاتی همچون امام خمینی(ره) به یاری مردم آمد .

طهماسبی تصریح کرد: وحدت امت اسلامی، رهبری امام خمینی(ره) و اهداف مقدس انقلاب از جمله علل بوجود آمدن نظام بود که با حضور مردم و اطاعت از رهبری، به ادامه حیات و پیروزی انقلاب اسلامی منتهی  شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان البرز ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت امام حسن عسگری(عج)، یاد و خاطره شهدای فدائیان اسلام را گرامی داشت.

وی در ادامه مباحث مربوط به تفسیر سوره مبارکه والعصر، به تبیین نکات اخلاقی این سوره و اهمیّت استفاده از سرمایه های ارزشمندی همچون عمر و زمان پرداخت و عنوان کرد: انسان توانایی نگه داشتن گذر  زمان و چرخ فلک را ندارد و باید همواره تلاش کند تا از فرصت هایی که خداوند در اختیار او قرار داده است، برای تعالی و نزدیکی به خداوند استفاده کند.

امام جمعه شهر الوند، ضمن تسلیّت سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه(س)، اظهار داشت: همه ما باید  خداوند را در همه حال ناظر بر اعمال خود دانسته و در همه ی امور، رضای او را در نظر بگیریم.

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها