خبرهای داغ:
دبیر جشنواره شعر بسیج استان خوزستان گفت: جشنواره بزرگ شعر بسیج در استان خوزستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۲۱۴۱۶
|
۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،داودرضا کاظمی  اظهار داشت: فراخوان هفتمین جشنواره بسیج در استان خوزستان منتشر شده است.

وی افزود: به‌طور کلی برای برگزاری این فراخوان 4 کارگاه در چهار فصل وجود دارد که کارگاه اول با موضوع شعر عاشقانه و عارفانه، کارگاه دوم، شعر کودک و نوجوان،کارگاه سوم شعر آئینی و کارگاه چهارم نیز شعر انقلاب برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره شعر بسیج استان خوزستان گفت فراخوان کارگاه چهارم را دیروز منتشر کردیم که موضوع آن در ارتباط با شعر انقلاب است.

وی افزود: در کارگاه چهارم، مجموعه آثار درباره شعر انقلاب اسلامی است و 5 موضوع را برای این کارگاه در نظر گرفته‌ایم که اعم از موضوعات  آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی، ولایت و رهبری انقلاب، سبک زندگی ایرانی و اسلامی، شعر اجتماعی (طنز و عدالت‌اجتماعی) و همچنین افشای جنایت‌های گروهک‌های تکفیری و تحریف اسلام ناب است.

کاظمی در ادامه گفت: پس از پایان یافتن مهلت آثار شاعران و ادیبان، داوران جشنواره افراد برگزیده را انتخاب می‌کنند و متعاقبا به افراد برگزیده اعلام می‌شود که در روز تعیین‌شده به کارگاه بروند و اثر خود را در حضور داوران شعرخوانی کنند.

دبیر جشنواره شعر بسیج استان خوزستان درمورد نحوه مهلت و نحوه ارسال آثار گفت: مهلت ارسال آثار تا سه شنبه سیزدهم بهمن ماه94 است و شاعران آثار خود را ترجیحا به دبیرخانه سازمان بسیج هنرمندان خوزستان، به نشانی: اهواز بلوارساحلی کیانپارس-جنب مجتمع بهشت‌هویزه تحویل دهند و یا اثر خود را به‌صورت فایل ورد به آدرس Dk6111325@Gmail.com بفرستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها