نماینده مردم اردکان از پروژه های عمرانی شهرداری عقدا و بررسی مشکلات بخش بازدید نمود.
کد خبر: ۸۶۲۱۴۱۰
|
۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از عقدا، نماینده مردم اردکان با حضور در بخش عقدا، ضمن بررسی مسائل و مشکلات این بخش، از پروژه های در دست اقدام شهرداری عقدا نیز بازدید کرد.

"محمدرضا تابش" در جمع مسئولان و اعضای شوراهای اسلامی این بخش با بیان اینکه ادای دین به انقلاب و ارزش های والای آن وظیفه ای عمومی است گفت: رسیدگی به روستاها و  توانمند سازی روستائیان از اهدافی است که نیاز است علیرغم اقدامات خوب انجام گرفته به نحو مطلوب تر و هدفمندتری پیگیری شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تشریح وضعیت اقتصادی کشور گفت: علیرغم شرایط سخت بودجه ای در کشور، خوشبختانه وضعیت اعتبارات شهرستان اردکان از محل ارزش افزوده صنایع نسبتا مناسب است به طوری که در سالجاری فقط یک میلیارد تومان اعتبار دولتی به شهرستان تخصیص یافته است این در حالی است که در همین مدت اعتباری حدود 43 میلیارد تومان از محل یاد شده به حساب شهرداری ها و دهیاری های شهرستان واریز شده است.
"تابش"خواستار برنامه ریزی مناسب برای هزینه کرد این اعتبارات شد.
نماینده مردم اردکان همچنین در مذاکره تلفنی با تعدادی از معاونین استاندار و مدیران کل استان نسبت به پیگیری مشکلات بخش عقدا اقدام کرد.
بازدید از پروژه های عمرانی شهرداری عقدا از جمله ساماندهی ورودی شهر، میدان آیت ا.. خاتمی (ره)، بهسازی معابر و بافت تاریخی و . . . برنامه دیگر نماینده مردم اردکان طی سفر به عقدا بود.
ارسال نظرات