ترکاشوند
اکرمی گفت: ما نباید بگوییم که فلانی در سال 88 چه کرد یا چه نکرد چون الان سال 94 است و هر کس در سال 94 قانون و رهبری را قبول دارد باید همان ملاک قرار گیرد.
کد خبر: ۸۶۲۱۴۰۵
|
۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷
سید رضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج گفت: عربستان می خواهد به هر دلیلی و با هر ترفندی کاری کند تا برجام به ثمر نرسد یا به تاخیر بیاندازد.

وی افزود: حالا که مذاکرات به سرانجام  رسیده است و با برجام همه مشکلات ما با آمریکا حل نمی شود؛ آمریکا دشمن ماست و ما با دشمن مذاکره کردیم؛ مساله برجام مساله بد و بدتر بود که ما بد را انتخاب کردیم یعنی مذاکره با دشمن را  به خاطر رفع تحریم پذیرفتیم.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری تصریح کرد: نگاه ما باید به داخل کشور باشد و باید بتوانیم کشور را از نظر اقتصادی و اجتماعی سامان دهیم.

مشاور عالی وزیر کشور در امور روحانیت با اشاره به انتخابات اسفند ماه تاکید کرد که همه باید اختلافات را کنار بگذاریم و خاطرنشان کرد: هر کس که قانون اساسی و رهبری را قبول دارد باید او را بپذیریم و نباید نبش قبر کنیم که مثلان یک آقایی در فلان سال چه کاری را انجام داده است.

وی در پاسخ به این سوال که این نبش قبر و اشاره به فعالیت های گذشته هر شخصی آیا شامل موضع گیری ها و فعالیت های افراد در سال 88 هم می شود افزود: ما نباید بگوییم که فلانی در سال 88 چه کرد یا چه نکرد چون الان سال 94 است و هر کس در سال 94 قانون و رهبری را قبول دارد باید همان ملاک قرار گیرد.

اکرمی در پاسخ به اینکه خط قرمز تعیین شده توسط رهبر معظم انقلاب فتنه است و امام خامنه ای (مدظله) میزان و ملاک را فتنه 88 مشخص کرده اند، گفت: هر کس که خط قرمز را رعایت نمی کند باید حذف شود.

وی افزود: شورای نگهبان موظف است که هر کسی که ناصالح است و از هر طیف و جناحی که باشد را کنار بگذارد و طبق قانون عمل کند.
ارسال نظرات