خبرهای داغ:
آیت الله جزایری در جمع مردم مسجدسلیمان گفت:

اظهارات سرلشکر رضایی در تقابل با جنایتکاران شعار سراسر ملت ایران است

آیت الله جزایری تاکید کرد: قطعا و یقینا همه ما در کنارحاج محسن هستیم و همه ما همین مواضع قاطع را در برابر وهابیت و صهیونیسم برای خود محفوظ می داریم .
کد خبر: ۸۶۲۱۳۸۰
|
۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه شهرستان اهواز در حاشیه مراسم کلنگ زنی حسینیه زنده یاد حاج احمد رضایی طی سخنانی در جمع مردم مسجدسلیمان اظهار داشت :  عشق و علاقه ما به مردم بختیاری جنبه وراثتی دارد و از زمانی که اجدادمان در این منطقه زندگی می کردند و تا به امروز ارتباط بسیار مستحکم و دو طرفه ای بین روحانیت و قوم بختیاری که ارادت خاصی نسبت به روحانیت شیعه داشته و دارند  وجود دارد .
 
آیت الله جزایری افزود : احساس مسئولیت خاصی هم از طرف ما نسبت به مردم این منطقه وجود دارد .
 
امام جمعه شهر اهواز با اشاره به استعدادها و پتانسیل های  منطقه  ادامه داد :  باید تمامی استعدادهای این منطقه در زمینه  نفت , گاز ,کشاورزی و دامداری   بالفعل شود به طوری که شاهد بیکاری در این منطقه نباشیم   و این استعدادها  جوابگوی مشکلات سایر استان  هم باشد .
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان تصریح کرد : یکی از جهات علاقه ما به این منطقه علاوه بر ارتباطات اجدادی که داریم  مربوط به دوستی و رفاقت خاص مان   با سردار رشید اسلام حاج  محسن رضایی است  که به بیش از چهل سال منتهی می شود .  در زمان شاه که ایشان مجاهد بودند و تحت تعقیب نیروهای ساواک بودند  یکی از مکان هایی که پایگاه و محل امنی  برای ایشان بود منزل ما بود  .
 
آیت الله جزایری ادامه داد : حضور فعال و چشمگیر  سرلشکر رضایی و دوستانشان در برابر جنایات رژیم شاه  در خوزستان و تهران   گام  موثری در راستای پیشبرد اهداف بنیان گذار انقلاب اسلامی  امام خمینی (ره)  بود .
 
وی خاطر نشان کرد : دکتر  محسن رضایی زمانی در خدمت امام (ره)  بودند که چیزی جز شکنجه و زندان و تبعید نبود و خیلی توکل می خواست که کسی در آن مقطع بتواند  این فشارها را تحمل کند .
آیت الله جزایری عنوان داشت : حاج محسن رضایی  در راستای همان مبارزاتی که برای خدا بود و فشارهایی که در اتاق جنگ تحمل می کرد  امروز هم  پرچم این خدمت بزرگ را برافراشته و این دار الایتام را  در مسجدسلیمان بنا نهادند و امیدواریم خدمات این موسسه را در کل  استان خوزستان توسعه دهند .
 
آیت الله جزایری با اشاره به اظهارات مفتی آل سعود در رابطه با سرلشکر محسن رضایی تاکیدکرد :از همین مکان و در جمع  قهرمانان زاگرس نشین ایل   غیور  بختیاری به مفتی عربستان می گویم این  اظهاراتی را که آقا محسن در تقابل با آن جنایتکاران گفته است شعار سراسر ملت ایران است  .
 
 
وی تاکید کرد :   قطعا و یقینا همه ما در کنارحاج  محسن هستیم و همه ما همین مواضع قاطع را  در برابر وهابیت و صهیونیسم برای خود محفوظ می داریم .
 
 
آیت الله جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان از زحمات   حجت الاسلام امینی امام جمعه شهرستان  برای بازسازی حوزه علمیه شهرستان و فعال سازی بیش از 30 مسجد در نقاط مختلف شهرستان و برپایی با شکوه نماز جمعه  تجلیل کردند .
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار