خبرهای داغ:
امام جمعه شهر چمران با بیان اینکه آمریکا به‌دنبال نفوذ در انتخابات است، گفت: ملت با بصیرت ایران در انتخابات آتی به افراد ولایی و انقلابی رأی بدهند.
کد خبر: ۸۶۲۱۳۷۸
|
۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،حجت‌الاسلام سید منتصر هاشمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم اشاره و اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار هشدار دادند که استکبار برای براندازی نظام دو راه را در پیش گرفته است.

وی ادامه داد: معظم‌له فرمودند که یک راه انقلاب رنگی بود که در سال 88 به راه انداختند و به یاری خداوند در 9 دی سیلی بسیار محکمی از ملت هوشیار و همیشه در صحنه ایران اسلامی خوردند.

خطیب جمعه شهر چمران افزود: امروز راه دیگری در پیش گرفته‌اند و آن نفوذ در لیست‌های انتخاباتی و در نتیجه نفوذ در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است.

هاشمی تأکید کرد: ملت با بصیرت و حزب‌الهی ایران اسلامی باید افرادی را انتخاب کنند و به کسانی رأی بدهند که انقلابی و ولایی بوده و عزت نظام را بخواهند و به افرادی که دنبال تعامل و دوستی و بیعت با آمریکا باشند رأی ندهند.

وی در ادامه گفت: اگر امروز در جای جای دنیا شاهد جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی هستیم به‌واسطه سهل‌انگاری در شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» است.

امام جمعه شهر چمران متذکر شد: کسانی که به این شعارها معترض هستند معترض به سیره اهل بیت (ع) هستند چرا که صفت بارز ائمه معصومین (ع) استکبارستیزی است.

هاشمی به در پیش بودن روز غزه اشاره کرد و گفت: امروز دنیا و به ویژه جهان اسلام مسئله فلسطین را فراموش کرده، امت اسلام باید بیدار شود و پاره تن اسلام را فراموش نکند.

وی در پایان با بیان اینکه استقلال غزه و فلسطین استقلال اسلام و مسلمین است، تصریح کرد: ایران اسلامی با گنجاندن و ثبت روز غزه در تقویم خود نشان داده که مسئله فلسطین و غزه تا الحاق این سرزمین به جهان اسلام و از بین رفتن غده سرطانی اسرائیل فراموش ناشدنی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها