خبرهای داغ:
امام جمعه موقت اهواز گفت: به‌دلیل ازدیاد کاندیداهای ثبت نامی برای انتخابات ممکن است تعدادی نیز از دست شورای نگهبان خارج شود، ولی مردم باید با توجه خود در انتخاب افراد و رای دادن به آنها مراقب باشند.
کد خبر: ۸۶۲۱۳۷۷
|
۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،آیت‌الله محسن حیدری در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهرستان با بیان اینکه اشارات مقام معظم رهبری به فتنه سال 88 برای همه ما یک درس است، اظهار کرد: همه باید این حرکت و فتنه را به‌عنوان یک خط قرمز دانسته و خیانت‌هایی که فتنه‌گران انجام داده‌اند را فراموش نکنیم.

وی با بیان اینکه حامیان و افراد دنباله رو این فتنه‌گران سعی در نفوذ به مجلس خبرگان و شورای اسلامی دارند و باید به این موضوع توجه داشته باشیم، افزود: ممکن است به‌دلیل ازدیاد کاندیداهای ثبت نامی برای انتخابات، تعدادی نیز از دست شورای نگهبان خارج شود، ولی مردم باید با توجه خود در انتخاب افراد و رای دادن به آنها مراقب باشند.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به اینکه آمریکا برای نفوذ در مجلس برنامه‌هایی را انجام داده است، خاطرنشان کرد: یک سری اخبار در راستای هزینه کردن آمریکایی‌ها برای نفوذ به مجلس و فرستادن جاسوس وجود دارد.

حیدری با اشاره به اینکه لیست انتخاباتی کسانی که وابستگی و دل در راه آمریکایی‌ها دارند نمی‌تواند مورد اعتماد قرار بگیرد، تصریح کرد: این جریان‌ها به معرفی افرادی می‌پردازند که مورد نظر و توجه آمریکا باشد.

وی با اشاره به برجام و اجرای آن ادامه داد: ایران وظایف محول شده به خود در مورد این طرح را در زمان مشخص شده انجام داد و این درحالی بود که خود غربی‌ها نیز این‌گونه انتظار نداشته‌اند و اینک نیز نوبت کشورهای غربی است که به وظایف و تعهدات خود در مورد این طرح عمل کرده و تحریم‌ها را لغو کنند.

حیدری با بیان اینکه آمریکایی‌ها و غربی‌ها همواره غیر قابل اعتماد هستند و تحریم‌های گذشته را نیز رفع نکرده‌اند، عنوان کرد: این کشورها امروز نیز در حال وضع تحریم های جدیدی هستند و ما باید با همت خود ایستاده و بدون داشتن امید و تکیه به کشورهای دیگر به‌دنبال شکوفایی سرمایه‌های خدادادی کشور خود باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها