خبرهای داغ:
امام جمعه شربیان:

هدف امریکا از رابطه نفوذ و تسلط بر کشورمان است

خبرگزاری بسیج: امام جمعه شربیان در خطبه های نمازجمعه این شهر با اشاره به بهانه جویی های امریکا از انرژی هسته ای، گفت: هدف دشمن دراین خصوص که این بار از در تعامل رابطه می خواهند وارد ایران شوند نفوذ و تسلط بر کشورمان است.
کد خبر: ۸۶۲۱۳۶۹
|
۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام منصوری افزود: به افرادی که اصرار می کنند با آمریکا رابطه داشته باشیم تا وضعیتمان خوب شود می گویم که امریکایی ها از رابطه با کشورمان دو هدف دارند و آن نفوذ و تسلط است.

وی اظهار کرد: توقف شناورهای امریکایی در آب های ایران پیام روشنی دارد و آن اشراف اطلاعاتی سپاه پاسداران بر مرزهای آبی کشور و رصد لحظه به لحظه آب های کشورمان توسط واحدهای رزمی سپاه است.

امام جمعه شربیان ادامه داد: اقدام سریع و تیزهوشانه سپاه پاسداران نشان داد که در چنین شرایطی ضمن دفاع مقتدرانه از تمامیت ارضیو منافع ملی کشور رفتاری انسان دوستانه دارد که غربی ها با آن بیگانه هستند.

حجت الاسلام منصوری به اتفاقات ترکیه و اندونزی اشاره و بیان کرد: اتفاقی که در ترکیه و اندونزی افتاد توسط داعش انجام می شود و از کشور ترکیه می خواهیم از داعش حمایت نکند.

وی افزود: برخی از کشورهای غرب که ادعا می کنند ما ائتلاف ضد تروریستی انجام می دهیم این ائتلاف یک کاغذ است و در عمل هیچ نشانی نمی دهند .

خطیب نماز جمعه شربیان در بخش دیگر سخنان خود از هیئت های اجرایی نسبت به تایید فله ای کاندیداها گلایه کرد و گفت: هیئت های اجرایی نامزدهای مجلس شورای اسلامی را فله ای تایید کردند که امیدواریم شورای نگهبان به وظیفه اصلی خود عمل و نامزدهای اصلح و انقلابی را تایید کنند.


وی اظهار کرد: فتنه 88خط قرمز است و کسانی که در فتنه 88 بودند به هر طریقی کمک می کردند لیاقت حضور در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را ندارند و طبق فرمایش رهبر فرزانه آن خسارتی که در فتنه 88 به کشور وارد شد نمی دانم چطور جبران خواهد شد .

وی در ادامه گفت: از نمایندگان خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی می خواهیم فقط به کشور وملت خدمت کنند چون این رای ها امانت است و تلاش کنند خیانت نکنند تا در روز قیامت پاسخگو باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها