مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: به مناسبت ایام الله مبارک دهه فجر 125 برنامه فرهنگی و ورزشی در سطح استان برگزار می شود و 5 پروژه ی عمرانی نیز به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۸۶۲۱۳۵۲
|
۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حامد جولایی اظهار داشت: با توجه به جلسات متعدد با اعضای کمیته ورزش و جوانان امسال متناسب با نیاز جوانان در دو حوزه ورزش و جوانان ویژه برنامه های مناسبی همزمان با ایام دهه مبارک فجر در سراسر استان کردستان برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در ایام دهه مبارک فجر در استان کردستان 5 پروژه عمرانی با زیر بنای 9 هزار متر مربع از اعتبارات استانی و سفر رهبری افتتاح می شود.


مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان بیان کرد: این پروژه ها در شهرستان های سنندج، دهگلان، مریوان، قروه و کامیاران افتتاح می شود.

جولایی یادآور شد: سالن ورزشی مسابقه ای 1200 نفره شهرستان های قروه و مریوان ، سالن تمرینی چند منظوره کانی دینار مریوان و سالن تمرینی سقف کوتاه نگل سنندج و کامیاران از طرح های ورزشی است که همزمان با ایام دهه مبارک فجر در استان کردستان به بهره برداری می رسد.


مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان با اشاره به دیگر برنامه های فرهنگی در دست اجرا در این ایام مبارک گفت: برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی دختران روستایی، همایش پیاده رویی خانوادگی در مرکز استان و شهرستان های تابعه، جشنواره بازی های بومی و محلی در سراسر استان و همایش پیاده روی کارمندان دولت از دیگر برنامه های این ایام است.


جولایی اظهار داشت: همچنین برگزاری مسابقات استانی کارکنان دولت، مسابقات چند جانبه ای در رشته های ورزشی، مسابقات فرهنگی مختلف در سطح استان ، مسابقات لیگ های کشوری و برگزاری ستاد ساماندهی امور جوانان با حضور استاندار از دیگر برنامه های اداره کل ورزش و جوانان در دهه فجر است.


وی در پایان افزود: با توجه به تاثیرگذاری قشر ورزشکار در حوزه های مختلف انتظار می رود حضور گسترده ورزشکاران و جوانان این مرز و بوم در راهپیمایی 22 بهمن دشمن شکن باشد تا بار دیگر حمایت قاطع مردمی از نظام اسلامی به نمایش گذاشته شود.

ارسال نظرات