امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به توقیف قایق‌های آمریکایی در خلیج فارس به شکست هیمنه نظامی آمریکا در خلیج فارس توسط دلاورمردان سپاه اشاره کرد.
کد خبر: ۸۶۲۱۳۵۰
|
۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳

حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سجایای اخلاقی و شخصیتی امام یازدهم اظهار کرد: امام حسن عسگری(ع) در ایجاد شبکه ارتباطی میان شیعیان اقدامات بسیار بزرگی انجام داد.

امام جمعه موقت یاسوج گفت: آن امام همام به وسیله پیک‌ها و پیام‌ها این ارتباط را گسترش داد و موجب پیوستگی و همبستگی هر چه بیشتر جامعه شیعیان در آن دوران شد.

حسینی‌صدر در ادامه اظهارات خود به مناسبت‌های مختلف اشاره کرد و با یادی از شهید خالد اسلامبولی گفت: آن شهید والامقام با یک اعدام انقلابی فرد خائنی همچون انورسادات را از میان برداشت.

امام جمعه موقت یاسوج با بیان مفادی از قرارداد ننگین کمپ‌دیوید اظهار کرد: در آنی قرارداد به ملت فلسطین و جهان اسلام خیانت شد.

حسینی‌صدر در ادامه با تأکید بر این که در قرارداد کمپ‌دیوید ارتباط میان مصر و اسرائیل بعد از جنگ میان اعراب و رژیم صهیونیستی برقرار شد، تصریح کرد: یکی از خیانت‌های بزرگ انور سادات به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی توسط یک کشور مسلمان به نام مصر بود.

این خطیب جمعه در کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت سالروز شهادت فدائیان اسلام تصریح کرد: اقدامات این گروه انقلابی هیچ‌گاه از یاد نخواهد رفت زیرا در شکل‌گیری و پیروزی نهضت سهم به سزایی داشتند.

امام جمعه موقت یاسوج در بخش دیگری از اظهارات خود به موضوع دستگیری تفنگداران آمریکایی در خلیج فارس اشاره کرد و گفت: این اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هیمنه نظامی آن‌ها را در خلیج فارس شکست.

وی افزود: این موضوع نشان از اشراف کامل اطلاعاتی نیروهای نظامی جمهوری اسلامی در خلیج فارس داشت.

حسینی‌صدر با رد کردن تحلیل‌هایی که این موضوع را با برجام مرتبط می‌دانند، تصریح کرد: موضوع دستگیری تفنگداران آمریکایی ربطی به برجام ندارد و این که برخی تحلیل می‌کنند دستگیری و سپس آزادی آن‌ها برای ایجاد ارتباط سیاسی میان ایران و آمریکا بوده تحلیل درستی نیست چرا که ما با آمریکا تنها در مورد برجام و نه موضوع چیز دیگری مذاکره می‌کنیم.

ارسال نظرات