فتنه‌گران بدانند این بار در کف دریای خروشان مردم دفن خواهند شد

امام جمعه کبگیان گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی آن زمان به فتنه‌گران هشدار دادند ولی الان بدانند قبل از هر حرکتی در کف دریای خروشان ملت دفن خواهند شد.
کد خبر: ۸۶۲۱۳۴۶
|
۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کبگیان با توصیه به تقوای الهی و پرهیز از محرمات اظهار کرد: همانطور که در قرآن آمده «یا ایها الذین آمنو ...» ای کسانیکه ایمان آوردید از ولی خودتان زودتر و جلوتر حرکت نکنید.

امام جمعه کبگیان افزود: تاریخ ثابت کرده هرگاه ملتی از ولی خود پیشی گرفته مردم متضرر، تحقیر و تضعیف شدند.
وحدانی‌فر با تأسی از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم و اهمیت انتخابات گفت: حضور مردم در انتخابات نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی می‌کند.

وی تصریح کرد: پس باید آگاه باشیم که دشمن پشت خاکریز مقابلمان توطئه‌های هشتاد و هشتی دیگری در سر دارد و مسئله مهم دیگر در انتخابات، درست انتخاب کردن ما با درس گرفتن از تجارب ریزش‌ها و رویش‌های گذشته است.

وحدانیِ‌فر افزود: فرد شایسته، دلسوز ملت و کسی را منتخب روانه مجلس کنیم که نماینده عام باشد و بتواند در قانون ریل‌گذاری مجلس حرکت کند و به درد ملت با عدل یک طرفه آگاه باشد و حلال مشکل مردم باشد.
خطیب جمعه کبگیان در خصوص رد و تأیید صلاحیت افراد گفت: تأیید و رد صلاحیت افراد در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آنها اعلام می‌شود که تایید و رد صلاحیت آن‌ها به چه دلیل بوده است.

امام جمعه کبگیان در پایان با بیان اینکه برخی سایت‌ها مختلف با جوسازی سعی بر متشنج کردن فضای انتخابات دارند، تبیین کرد: باید مراقب خشم مردم باشند که فتنه 88 هنوز از یاد ملت نرفته و یک ملت بیدار دو بار از یک سوراخ گزیده نخواهند شد و آن زمان به فتنه‌گران هشدار دادند ولی الان دیگر کار از هشدار گذشته و در کف دریای خروشان ملت دفن خواهند شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار