امام جمعه موقت گچساران گفت: دنیا به اقتدار ایران اسلامی در به محاصره درآوردن تفنگداران آمریکایی پی برد.
کد خبر: ۸۶۲۱۳۴۵
|
۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷

حجت‌الاسلام پرویز خواجه‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزکاری و دوری از نافرمانی‌های خداوند اظهار کرد: تقوا و پرهیزکاری دو بال پرواز انسان موؤن به سوی درگاه الهی و خیر و برکت در دنیا و آخرت است.

وی افزود: انسان‌های پرهیزکار همواره مورد لطف و عنایت ویژه خداوند هستند.

امام جمعه موقت گچساران با اشاره به برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، بیان کرد: انتخابات در ایران اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و همین امر سبب حساسیت و فرصت‌طلبی دشمنان شده است.

خواجه‌زاده با اشاره به انتخاب اعضای برگزارکننده انتخابات از جمله هیئت‌های اجرایی انتخابات در گچساران، تصریح کرد: اینجانب در زمان برگزاری انتخابات دوره‌های گذشته نیز به عنوان یکی از اعضای هیئت اجرایی انتخابات در گچساران معرفی شدم، اما به دلیل آنچه بی‌عدالتی در چینش افراد بود از هیئت اجرایی کنار کشیدم.

وی با بیان اینکه پرونده من در انتخابات‌های گچساران شفاف است، افزود: در چند دوره گذشته به دلیل ناعادلانه بودن ترکیب افراد هیئت‌های اجرایی همیشه اعتراض خود را اعلام کردم و در این دوره نیز با وجود تشکیل هیئت اجرایی انتخابات در گچساران از افراد متشخص و معتمد اما ترکیب حداکثری از یک طیف فکری و سیاسی از هیئت اجرایی انتخابات خارج شدم.

خواجه‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور نیروها و تفنگداران آمریکایی در ایران اسلامی گفت: در شمال خلیج فارس دو ناو هواپیمابر شارل‌دوگل فرانسوی و ترومن آمریکایی حضور دارند که دارای قایق‌های بسیار مجهز هستند.

امام جمعه گچساران ادامه داد: این قایق‌ها به نوعی علیه قایق‌های تندروی ایران اسلامی طراحی و ساخته شده که سلاح‌های سبک از جمله خمپاره اثری بر آنها ندارد که وارد آب‌های ایران اسلامی شدند، اما در محاصره قایق‌های تندرو ایران اسلامی قرار گرفته و به آرامی تسلیم شدند.

خواجه‌زاده با بیان اینکه دنیا در این حادثه به اقتدار ایران اسلامی پی برد، افزود: اقتدار و اوج ایران اسلامی و برخورد مؤدبانه، ناتوانی قدرت آمریکایی‌ها در ضعیف نشان دادن قدرت ایران اسلامی، پیام به عربستان و دیگر کشورهای وابسته به آمریکا مبنی بر اقتدار و قدرت ایران اسلامی از جمله پیام‌های مهم این حرکت ایران اسلامی علیه تفنگداران آمریکایی بود.

وی با اشاره به نامه استاندار فارس به سردار سید‌محمد باقرزاده مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده جستجوی شهدای مفقود، اظهار کرد: در این نامه ضمن احترام به مقام شهدا نگرانی از بهره‌برداری سیاسی و انتخاباتی از مراسم تشییع شهدا آمده است.

خواجه‌زاده گفت: استاندار فارس به جای اینکه از این فرصت برای ترویج معارف و ارزش‌های انقلاب اسلامی استفاده کند، موضوع انتخابات را به میان کشیده و از نگرانی خود مبنی بر سوءاستفاده انتخاباتی از تشیع شده سخن گفته است.

امام جمعه موقت گچساران یادآور شد: این حرکت استاندار فارس نشان داد که نگاه وی ناشی از دیدگاه سیاست‌زده این مسئول است و اعتراضات گسترده مجامع انقلابی علیه وی در خصوص انتصابش درست بوده است.

خواجه‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت کنونی بازار گچساران و برگزاری نمایشگاه‌های مختلف اظهار کرد: برگزاری برخی نمایشگاه‌ها در گچساران عملا هیچ مزیت یا سودی برای مردم و در برخی موارد فروشندگان نیز ندارد زیرا در برخی موارد اجناس این نمایشگاه بنجل و بی‌کیفیت بوده و تفاوت قیمتی محسوسی نیز ندارد.

وی با اشاره به برخورد سد معبر شهرداری دوگنبدان نیز از برخی رفتارهای ناعادلانه انتقاد کرد و گفت: گزارش‌های رسیده نشان می‌دهد سد معبر شهرداری در برخورد با افراد و دستفروشان برخورد لازم را با افرادی که به نوعی قلدر و صاحب نفوذ هستند ندارد و تنها با افراد ضعیف برخورد می‌شود.

امام جمعه موقت گچساران در پایان تصاحب اموال دستفروشان و افرادی که ایجاد سد معبر کرده‌اند را از نظر شرع خلاف دانست و بیان کرد: اموال ضبط شده نباید تصرف شود زیر از نظر شرع اسلام مشکل دارد، اموال باید به صاحبان آن بازگردانده شود.

ارسال نظرات