گردهمائی فرماندهان نواحی و شورای پایگاههای بسیج شهرستان بهاباد با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه و سردار اکبر فتوحی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۱۳۳۲
|
۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد: گردهمائی فرماندهان نواحی و شورای پایگاههای بسیج شهرستان بهاباد با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه و سردار اکبر فتوحی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد و پاسداران در محل سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهاباد برگزار شد.

در این گردهمائی سردار اکبر فتوحی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در سخنان خود  به پروژه نفوذ اشاره کرد و افزود: اگر ما توجه و دقت داشته باشیم می فهمیم که صحبتهای مقام معظم رهبری از سال 78 تا به حال همه اش در باره فتنه 88 و نفوذ اشاره داشتند و گفتند مذاکره با امریکا یعنی پروژه نفوذ است.

وی با بیان اینکه چرا آمریکا پروژه نفوذ را انتخاب و اجرا میکند و طرح بردبرد از کجا آمده است گفت: این طرح در دانشکده امنیت آمریکا قبل از روی کارآمدن دولت اوباما تهیه و با هدف بر اندازی نظام و پروژه نفوذ انجام شده است.

فرمانده سپاه الغدیر با بیان اینکه آمریکا دائم به دنبال ایجاد تحرکات جدید در ایران است، به نحوی که حتی آتش‌سوزی سفارت عربستان نیز سناریوی از پیش تعیین شده خودشان بوده است، افزود: آمریکا امروز در یک بن‌بست راهبردی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه کلمات «تعامل برد ـ برد» و «تندرو» یک سال قبل از روی کار آمدن اوباما توسط دانشگاه امنیت آمریکا مطرح شد، افزود: آنها از این واژه‌ها برای مقابله با ایران به شیوه خود استفاده کردند و تلاش کردند تا توسط ایادی خود، شعار «مرگ بر آمریکا» را نیز بردارند که تدبیر مقام معظم رهبری آن را خنثی کرد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ما تمرکز جهانی را شکسته‌ایم و میدان نبرد را تغییر داده‌ایم، اظهار داشت: دنیای استکبار در حال از دست دادن جغرافیای سیاسی خود در جهان اسلام است.

وی فعال‌سازی شبکه حامیان غرب در ایران، تغییرات سیاسی و فرهنگی، ایجاد دو دستگی، شکاف و قلمداد کردن مخالفین غرب‌گرایی در ایران به عنوان تندرو و از بین بردن شعار مرگ بر آمریکا را از جمله توطئه‌های شوم دانشکده امنیت آمریکا علیه نظام اسلامی ایران عنوان کرد.

وی با بیان اینکه امروز انقلاب ما از مرزها عبور کرده است گفت: مگر مرزهای ما شلمچه و سوسنگرد و هویزه و سیستان و بلوچستان است نه خیر این مرزها دنبال نام امام حرکت کرده است مانند نامه اول ودوم مقام معظم رهبری به کشورهای ارووپایی که ادامه دارد.

فرمانده سپاه الغدیر با اشاره به اینکه ما امروز مسیر آرزوهای دشمن را سد کرده ایم تا دشمن نتواند به اهداف شومی که دارد دست یابد برسد گفت : تمام نگاهها به جمهوری اسلامی ایران است زیرا از پرتو نور هدایت ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای سرچشمه می گیرد.

سردار فتوحی به انواع نفوذ اشاره کرد و گفت: اولین و ساده ترین نوع نفوذ، نفوذ موردی و انفرادی یا فردی  است که این تاکتیک، عمری به قدمت تاریخ دارد. در این شیوه، قدرت های متخاصم تلاش می کنند عناصر خود را با بهره گیری از رخنه های موجود در طرف مقابل، وارد خانه حریف کنند تا به اهداف مدنظر خود برسند. اهداف این نوع نفوذگران می تواند از ساده ترین مسائل ممکن همچون کسب اطلاع و جاسوسی گرفته تا پیچیده ترین هدف گذاری ها، یعنی وارد ساختن نفوذگر در بدنه تصمیم گیری و تصمیم سازی سازمان حریف باشد.

دیگر مسیر نفوذ که بسیار پیچیده تر و زیان بارتر از روش اول است، «نفوذ جریانی و شبکه ای» است که در آن جریان انسانی گسترده ولی پنهان از عناصر نفوذگر که دارای ارتباط وسیعی میان خود هستند، وارد محیط حریف شده و با بهره گیری از بسترهای موجود سعی می کند جامعه را تغییر مسیر دهد. اگر نفوذ انفرادی، به دنبال جهت دهی به معدودی از نخبگان بود، نفوذ شبکه ای، عموم جامعه را هدف گرفته و فرایندی فراگیر را تعقیب می کند.

وی با اشاره به اینکه گاهی اوقات نفوذ ارتباطی است و با برقراری تعامل نفوذ می‌کند و جامعه را به خود وابسته می‌کند، تشریح کرد: از این دو نفوذ مهم‌تر، نفوذ جلبی است به گونه‌ای که استخدام از درون جامعه صورت می‌گیرد و آدم می‌تراشد.

سردار فتوحی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مرگ تدریجی استکبار را رقم زده است گفت: آمریکا امروز در آسیای میانه به یک نمایشگاه بزرگ و شکست های پی در پی تبدیل شده است

 

 

ارسال نظرات