امام جمعه اشکذر:

شرکت پرشور مردم در انتخابات تضمین امنیت کشور است

حجت الاسلام طالبیان شرکت پرشور مردم در انتخابات را تضمین امنیت کشور اسلامی دانست و افزود: به لطف الهی مردم ایران بصیر آگاه هستند و با حزب و حزب بازی نیز کاری ندارند و فقط دنبال مصالح نظام و اسلام هستند و لذا هیچ کسی حق ندارد در گفتار و نوشتار خلاف قانون حرکت کند.
کد خبر: ۸۶۲۱۳۲۷
|
۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، خطیب نماز جمعه اشکذر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، اظهار داشت: 25 دی ماه سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی است که شخصیت بزرگوار، محدٍث، عالم و صاحب نفس زکیه است.

"حجت الاسلام و المسلمین طالبیان" در ادامه به سالروز وفات حضرت معصومه (س) اشاره کرد و افزود: قم همچون گوهری در مجموعه نفیس شهرهای مقدس و مذهبی می‌درخشد و شهری است با جلوه‌ای از فضیلت و فقاهت و ولایت و با نشانی از جهاد و شهامت و شهادت، شهر پاکی و نجابت و تشیع است که داغ عشق و محبت اهل بیت را قرن‌ها در سینه نهان داشته است.

امام جمعه اشکذر با بیان اینکه روز سه شنبه سالروز ولادت امام حسن عسگری (ع) است که امیدوارم زیارت با معرفت آن نصیب همه آرزومندان شود، افزود: این امام همام در 28 سال زندگی خود خدمات شایسته‌‏ای را به اسلام ارائه کردند.

وی با اشاره به اینکه مجاهد خستگی ناپذیر و عالم متعهد شهید نواب صفوی از عالمان نادری است که در تاریک‌ترین و پر خفقان ترین دوران کشور ایران و غربت جهان تشیع، مثل ستاره‌ای درخشید و به جهاد و مبارزه و جان فشانی در راه حق همت گماشت، تصریح کرد: آن عالم وارسته برای از بین بردن آلودگی‌ها، فساد و بی‌بند و باری از جامعه اسلامی، به همراه عده‌ای از بندگان مخلص حرکتی را آغاز کرد که نخستین جرقه‌های قیام امام و انقلاب اسلامی از حرکت انقلابی شهید نواب صفوی و فدائیان اسلام آغاز و خون این شهید و شهدای فدائیان اسلام بود که به نهضت انقلاب اسلامی منتهی شد.

امام جمعه اشکذر نشان دادنوحدت را سعی و پشتکار مردم در عرصه انتخابات دانست و گفت: مردم ایران باید با ورود به عرصه انتخابات دشمنان این نظام را مأیوس کنند.

وی شرکت پرشور مردم در انتخابات را تضمین امنیت کشور اسلامی دانست و افزود: به لطف الهیمردم ایرانبصیر آگاه هستند و با حزب و حزب بازی نیز کاری ندارند و فقط دنبال مصالح نظام و اسلام هستند و لذا هیچ کسی حق ندارد در گفتار و نوشتار خلاف قانون حرکت کند.

ارسال نظرات