امام جمعه هرات گفت : برای انتخاب صحیح کاندیدا، باید تحقیق و بررسی مفصلی صورت گیرد و کسانی را برای حضور در مجلس انتخاب کنید که شاخص های انقلاب را داشته و پایبند به امام و رهبری باشند.
کد خبر: ۸۶۲۱۳۲۵
|
۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، خطیب نماز جمعه این هفته نمازگزاران را به رعایت تقوا الهی توصیه و سفارش کرد.

«حجت الاسلام جعفری» به بیان سوره احزاب پرداخت و اظهار داشت: بر طبق این آیه کسانیکه ایمان می آورند و تقوا پیشه میکنند باید سخن راسخ و روشن بیان کنند.

جعفری درخطبه اول به ذکر مطالبی در مورد سخن محکم و راسخ پرداخت.

وی گفت: يکي از آفات زيان بار زبان که از گناهان بزرگ به شمار مي رود غيبت است.

خطیب نمازجمعه هرات در خطبه دوم به تشریح بیانات مقام معظم رهبری در جمع مردم قم پرداخت.

حجت الاسلام جعفری اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات ،انتخابات را نفس تازه برای انقلاب برشمرد.

وی افزود: یکی از راه های حفظ انقلاب شرکت پرشور در انتخابات است.

جعفری گفت: شرکت پر شور در انتخابات بیشترین تاثیر را در سرنوشت کشور دارد از جمله اجرای مفاد برجام و عمل کردن طرف مذاکره بر اجرای آن که اگر حضور مردم کم رنگ باشد بهانه جویی ها آغاز وطرف مقابل به تعهدات عمل نمی کند.

وی در ادامه گفت : برای انتخاب صحیح کاندیدا، باید تحقیق و بررسی مفصلی صورت گیرد و کسانی را برای حضور در مجلس انتخاب کنید که شاخص های انقلاب را داشته و پایبند به امام و رهبری باشند.

امام جمعه هرات اظهار داشت: در اجرای برجام ایران کامل به تعدات خود عمل کرده است و حال باید دید طرف مقابل به تعهدات خود عمل می کند و یا بر طبق معمول کارشکنی خواهد کرد.

وی گفت: اگر چنانچه طرف مقابل پیمان شکنی کرد باید دولت و نمایندگان پاسخ دندان شکنی به بی تعهدی آمریکا بدهد.

حجت الاسلام جعفری به قطع رابطه عربستان با ایران اشاره و اظهار داشت: بر طبق فرمایش امام خمینی (رحمه الله علیه) قطع رابطه آل سعود با ایران برای اثبات دوستی با اسرائیل است.

وی گفت: ما از قطع رابطه با آل سعود متضرر نمی شویم و از آن استقبال می کنیم ولی عربستان این را بداند اگر دوباره خواهان رابطه با ایران شد باید شرط و شروط ایران را تمام و کمال بپذیرد.

جعفری در ادامه با تشکر از نیروی انتظامی شهرستان برای دستگیری قاتل جوان هراتی گفت: قوه قضائیه باید هر چه سریعتر و در اسرع وقت به این جنایت رسیدگی و مجرم را به سزای عملش برساند.

حجت الاسلام جعفری در پایان به ذکر مناسبت های هفته پرداخت.

ارسال نظرات