آیت الله ناصری در خطبه های نماز جمعه:

با حضور پرشور و با بصیرت درانتخابات، آینده ای امن و به دور از انحراف و نابودی بسازیم

آیت الله ناصری در خطبه های نماز جمعه یزد با اشاره به موضوع هم انتخابات تاکید کرد: مردم با شرکت پرشور و با بصیرت در انتخابات، آینده ای امن و به دور از انحراف را برای کشور رقم بزنند.
کد خبر: ۸۶۲۱۳۲۳
|
۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، امام جمعه یزد در خطبه های نماز جمعه خود با اشاره به حساسیت عصر کنونی انسان را بیش از هر چیز نیازمند توجه بیشتر به خداوند در راستای ارتقای تقوا و پاکدامنی خو دانست و اذعان کرد: در این برهه از زمان که دشمنان خداوند بیش از هر زمان دیگری در بین بندگان خدا نفوذ کرده و با بهره گیری از اتاق های فکر و تکنولوژی روز و در راس آن ها، رسانه های جمعی، با عناوبن و ترفتند‌های مختلف و برنامه ریزی شده، سعی در تخریب دین خدا و پیشبرد اهداف پلید خود دارند؛ مسلمانان موظف‌اند تا با تمسک بیشتر به ریسمان الهی خود را از این طوفان در امان نگه دارند.
آیت الله محمد رضا ناصری در جمع نماز‌گزاران دار‌العباده گفت: اگر انسان گوش به فرامین الهی داده و در مسیری که خداوند نمایان ساخته است گام بردارد؛ خدای منان او را در سختی‌ها یاری داده چراغ هدایت و بصیرت را در قلب او روشن خواهد کرد تا گرفتار دام های فریب‌کارانه نشده و سرفراز زندگی کند.
وی در ادامه افزود: با عمل به دستورات دین و دل در گرو خدا گذاشتن، نه تنها از فریب خوردن در عرصه‌های مختلف در امان بوده و دست‌های پشت پرده برای ما نمایان خواهند شد، بلکه به این نحو می توانیم از پرتگاه‌های خطرناک زندگی دنیوی به سلامت عبور کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان «سیره نبوی، تحت لوای ولایت»، به عنوان ناجی انسان‌ها تصریح کرد: کسانی که امروز از این امر فاصله گرفته، خود را از قید دستورات قرآن رها کرده و چشم بر دهان مستکبران جهان دارند؛ هر لحظه دچار بلایی جدید و درد‌سری تازه که دستپخت اربابانشان است، می شوند.
آیت الله ناصری ادامه داد: دولت‌هایی که خود و کشور خود ا همچون عروسک های خیمه شب بازی در اختیار غرب قرار داده‌‍اند؛ کا را به جایی رسانده‌اند که برای خوش خدمتی، حتی خود را به منجلاب نابودی کشانده‌اند؛ منجلابی که خوب از آن آگاه هستند ولی دست بر نمی‌دارند.

امام جمعه استان یزد در ادامه خطبه‌های خود با توجه به نزدیک شدن به ایام الله دهه فجر، به فرار محمدرضا پهلوی از کشور، در 26 دی ماه 1356 اشاره کرد و گفت: این اقدام توسط سیاستمداران آمریکا و با هدفی خاص، طرح ریزی شده بود؛ شیطان بزرگ قصد داشت با خروج شاه از کشور به مردم چنین القاء کند که انقلاب به پیروزی رسیده است و با روی کار آوردن افرادی به ظاهر میهن پرست و ملی گرا ولی در راستای اهداف مستکبران و دست نشانده خود، این قائله عظیم را به سود خود به پایان برساند و پیامدهای آن را به نفع خود مصادره کند.
آیت الله ناصری افزود: امام انقلاب (ره) که به خوبی دست دشمنان را خوانده بود با هوشیاری هرچه تمام تر و با روشنگری‌های مداوم حتی با وجود اقامت در خارج از کشور، با این عمل به مبارزه برخاست و تمام آن نقشه های دقیق را نقش بر آب کرد.
وی گفت:آمریکا قصد داشت با پیاده کردن اسلام آمریکایی و تحریف شده، انقلاب مردم ایران را برای خود واکسینه کند ولی رهبری تمام عیار امام خمینی (ره)، اسلام ناب محمدی را مطالبه کرد و این اندیشه پاک را به یاری خداوند و جان فشانی و زحمات مردم ولایت‌مدار و تشنه اسلام ایران، به سرمنزل رسانید.

آیت الله محمد رضا ناصری در ادامه بار حفظ اسلام ناب محمدی و پاسداری از خون پاک شهدا و زحمات مردم ایران در این راه را، بر عهده جوانان دانست و با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو، اذعان کرد: جوانان باید با هوشیاری و مطالعه در این زمینه، این میراث گرانبها را از دسترس نامحرمان حفظ کنند و با شرکتی پرشور و با بصیرت، آینده ای امن و به دور از انحراف و نابودی را برای خود و کشور رقم بزنند؛ چرا که این عزیزان آینده سازان این مرز و بوم هستند.
ارسال نظرات