از سری رقابت های لیگ فوتسال استان البرز؛

ستارگان آرش نظرآباد همچنان روی نوار برد

در هفته دوازدهم از رقابت های لیگ فوتسال استان البرز تیم صدرجدولی ستارگان آرش شهرستان نظرآباد در مقابل تیم سوم جدول یعنی دهیاری فرخ آباد با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز شد تا همچنان صدرنشین جدول رقابت ها باقی بماند.
کد خبر: ۸۶۲۱۳۱۷
|
۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، قطار هفته دوازدهم لیگ فوتسال استان البرز راه افتاد که طی آن ستارگان آرش شهرستان نظرآباد باز هم برد.

بر اساس این گزارش، در هفته دوازدهم از رقابت های لیگ فوتسال استان البرز تیم صدرجدولی ستارگان آرش شهرستان نظرآباد در مقابل تیم سوم جدول یعنی دهیاری فرخ آباد با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز شد تا همچنان صدرنشین جدول رقابت ها باقی بماند، همچنین تیم جوان و منسجم دهیاری فرخ آباد که تمام مدعیان کسب عنوان قهرمانی در فصل جاری را با مشکل مواجه کرده بود در مقابل تیم ستارگان آرش نتوانست مقاومت بازی های قبل خود را داشته باشد و ۴ بار توپ را در درون دروازه خود دید تا در مقابل صدرنشین قدرتمند این فصل رقابت ها حرفی برای گفتن نداشته باشد.

گفتنی است، گل های تیم ستارگان آرش را محمد مطهری '۱۳ ، وحید جعفری '۱۶ ، حمید توده زارع '۱۸ و علیرضا محمدی دقیقه '۲۸ به ثمر رساندند تا عنوان بهترین خط حمله لیگ را با ۴۱ گل زده از آن تیم خود کنند.

لازم به ذکر است،  تمامی بازی ها در ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج برگزار میشود همچنین نتایج سایر دیدارهای برگزار شده و جدول رده بندی مسابقات به شرح زیر است:






خبرنگاران افتخاری:ابراهیم باباپوری اصل ، سید محسن حسینی
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار