خبرهای داغ:
طی مراسمی و باحضور فرمانده ناحیه؛
طی مراسمی فرمانده پایگاه بسیج تخصصی سیره شهدا، شهید ضابط حوزه شهید ورزنده، ناحیه امام حسین(ع)منصوب و معرفی شد.
کد خبر: ۸۶۲۱۳۱۶
|
۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید ضابط که مختاران محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع)، جمعی از شورای فرماندهی شهید ورزنده و کارکنان سیره شهدا حضور داشتند، حجت الاسلام والمسلمین جوشقانیان به عنوان فرمانده جدید این پایگاه منصوب و معرفی شد.

مختاران، فرمانده ناحیه امام حسین(ع) در این مراسم طی سخنانی با تاکید بر ظرفیت بالای فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: مهم ترین و تاثیر گذار ترین موضوع فرهنگ شهادت است که موسسه سیره شهدا پرچم دار این موضوع در کشور است، امروز شاهد حضور یک میلیون دانش آموز در اردو های راهیان نور هستیم که یکی از بهترین راه های تربیتی جوانان است.

وی ابراز کرد: امروز دشمن تا به داخل خانواده ها نفوذ کرده است و آسیب های اجتماعی بسیاری از جمله طلاق و اعتیاد گریبان گیر جامعه اسلامی شده که باعث آن نیز ماهواره ها و شبکه های اجتماعی می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم خاطرنشان کرد: پایگاهی امروز موفق عمل کرده که در زمینه شهید و شهادت فعالیت چشمگیر داشته و موسسه سیره شهدا می تواند به پایگاه های مقاومت بسیج در بحث فرهنگ ایثار به صورت تخصصی کمک کند چرا که در قم حدود سیصد هزار بسیجی عضو هستند.

وی با بیان اینکه اگر ما بخواهیم دغدغه های رهبری را در زمینه های فرهنگی و اجتماعی کم کنیم باید در زمینه ترویج فرهنگ شهادت قدم بر داریم، بیان نمود: سامانه شباب که هزاران پایگاه مقاومت بسیج را در سراسر کشور به هم متصل کرده است جای مناسبی برای کار می باشد.

گفتنی است در این مراسم از زحمات چندین ساله حجت الاسلام میرزاده قدردانی و احکام مسئولیت اعضاء شورای پایگاه نیز تقدیم آن ها شد.

شایان ذکر است حجت الاسلام والمسلمین جوشقانیان رئیس مجمع عالی بسیج استان قم و سر مربی حوزه شهید شهید عابدی نیز می باشد.

ارسال نظرات