"شعار ملت ایران همیشه "هیهات من الذله" است"

دستگیری ناوچه‌های آمریکایی در خلیج فارس نشان از اقتدار نظامی کشور است

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: دستگیری ناوچه‌های آمریکایی در خلیج فارس نشان از اقتدار نظامی کشور است تا استکبار بدانند که از برخورد با ایران هیچ چیزی به دست نمی‌آورند چراکه روحیه شهادت طلبی در بین مردمش رایج و شهادت برای آنها افتخار به حساب می‌آید.
کد خبر: ۸۶۲۱۳۰۸
|
۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در اراک، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان اراک در مصلی بیت‌المقدس این شهرستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران نتیجه ولایت‌مداری و تبعیت اقشار مختلف جامعه از امام خمینی(ره) در برابر رژیم ستم شاهی است.

وی افزود: حفظ و ارتقای دستاوردهای انقلاب‌اسلامی و انتقال کامل و صحیح ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی به جوانان ضروری بوده که باید در کتب اسلام و انقلاب پرورش یابند، نماز جمعه فرصتی برای نشان دادن اتحاد و انسجام میان جامعه اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: یکی از اصول مهم تربیت و پرورش انسان‌ها در مکتب اسلام بوده که در این راستا نماز جمعه نقش موثری دارد، نماز جمعه کلاس سیراب شدن دلباختگان به تقوا، عشق، معرفت، شهادت و ارتباط با امام عصر(عج) است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اشاره به انتخابات در پیش روی گفت: انتخاب مظهر اراده، قدرت و حضور ملت در تمامی صحنه ها بوده و بایستی تلاش شود تا این انتخابات در فضایی سالم و پاک و در کمال ادب و اخلاق برگزار شود چراکه در سایه ادب و اخلاق همه به نتیجه مطلوب دست خواهند یافت.

وی افزود: فضای انتخابات باید به عطر تقوا و فضیلت آراسته شود و مردم بار دیگر با حضور خود حماسه ای دیگر بیافرینند و در کنار این حضور پرشور به بصیرت و آگاهی لازم را نیز داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: در ایام الله دهه فجر و راهپیمایی‌های این ایام امیداورم شاهد حضور گسترده مردمی باشیم تا بار دیگر حماسه‌ای بزرگ و برگ زرینی در تاریخ انقلاب به ثمر رسانند، در انتخابات نیز امید داریم که شاهد حضور 40 میلیون جمعیت پای صندوق رای باشیم که با حضورشان افراد شایسته را نیز انتخاب کنند.

وی افزود: بصیرت و آگاهی لازم را درباره کاندیداها به دست آوریم و اگر هم شناختی نداریم از افراد صاحب نظر این شناخت را کسب کنیم.

بازداشت ناوچه‌ امریکایی درسی برای مدعیان قدرت است

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اشاره به برخورد خردمندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ناوهای جنگی آمریکایی در خلیج فارس گفت: این برخورد خردمندانه و بازداشت افراد ناوچه‌‌های جنگی آمریکایی در آب‌های ایران و رفتاری که در کمال ادب با افراد این ناوچه‌ها شد سبب شد تا مسئولان امریکایی خود به دست و پا بیافتند و معذرت خواهی کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: زمانی که مشخص شد تعمدی در کار نبوده 10 نفر از تفنگداران امریکایی آزاد شدند و این حرکت سپاه پاسداران نشان از قدرت، اگاهی و بصیرت نیروهای نظامی کشور دارد که به دشمنان نظام اسلامی اسرائیل، انگلیس و آمریکا نشان دادند که اگر بخواهند تصوری نادرست داشته و حرکتی را ناشایستی را علیه ایران داشته باشند با برخورد قاطع مواجه می‌شوند.

وی با اشاره به حاکمیت فرهنگ ایثار و شهادت در بین ملت ایران خاطرنشان کرد: سرزمین ایران سرزمین شیران و دلدادگان به اهل بیت(ع) بوده و خطه‌ای است که مردمش مرگ در راه خدا را بزرگترین آرزوی خود می‌دانند و این مهم را در مراسم تشییع پاک شهدا و استقبال از آنان به خوبی بارها نشان داده‌اند.

وی افزود: ایران اسلامی سرزمین ایمان و ایثار و شهادت و عاشقان امام حسین(ع) است و شعار ملت ایران همیشه "هیهات من الذله" است، امیداریم این حرکت و برخورد سپاه پاسداران با ناوچه‌ آمریکایی درسی برای مدعیان قدرت و کسانی که قصد فضولی در منطقه را دارند باشد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اشاره به قدرت نظامی کشور گفت: درسی برای کشورهای کوچک منطقه که دست نشانده اربابان خود هستند آنان باید بدانند اینجا سرزمینی است که پایه‌های ایمان و شجاعت در آن استوار است.

دولت برای شرایط بعد از برجام برنامه‌ریزی کند

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: برجام بنا است امروز و فردا برداشته شود و تحریم‌ها از سوی طرف آمریکایی لغو شود، آمریکایی‌ها باید از این بازی سیاسی دست بردارند و در مرحله عمل هم شاهد این باشیم که این بازی‌های سیاسی چندساله علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برداشته شود.

وی افزود: چنانچه با برداشته شدن تحریم‌ها بخشی از پول‌های بلوکه شده کشور آزاد شد باید مدبرانه عمل کنیم و این پول‌ها را در مسیر رشد و توسعه بخش‌های مختلف کشور صرف کنیم، ملت‌ها با غیرت، شجاعت، ایمان و تلاش قله‌ها را فتح می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: مجلس و دولت برای دوران پسابرجام برای کارخانجات و دستگاه‌های صنعتی باید برنامه‌ریزی کند که اگر بعد از اجرای برجام پولی آزاد شد و نفت مانند گذشته ارزش پیدا کرد بتوانیم از این موضوع بهره لازم را ببریم و به درستی از آنها استفاده کنیم.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اشاره به افتتاح فاز 15 و 16 پارس جنوبی گفت: راه‌اندازی فاز 15 و 16 پارس جنوبی را هم به ریاست جمهوری تبریک می‌گوئیم تبصره فاز 15 پارس جنوبی در مجلس چهارم تدوین شد و امروز آثار آان را شاهدیم که در شبنه‌روز 460 میلیون مترمکعب گاز در میادین گازی کشور تزریق می‌شود و باید قدر این نعمات را دانست و شکرگذار باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار