خبرهای داغ:
پیکر مطهر شهید عباس نادری که در جریان درگیری با اشرار و سارقان مسلح به شهادت رسید بر دستان مردم شهید‌پرور شوش تشییع شد.
کد خبر: ۸۶۲۱۲۷۴
|
۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،مراسم تشییع پیکر مطهر فرمانده شهید ستوان یکم عباس نادری فرمانده پاسگاه حسین‌آباد، مدافع نظم و امنیت، از حرم حضرت دانیال نبی (ع) به طرف گلزار شهدای شوش برگزار شد. 

در این مراسم همرزمان آن شهید والامقام، خانواده آن، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی خوزستان، مسئولان استانی و شهرستانی و آحاد مردم شهرستان شوش حضور پیدا کرده بودند تا فرمانده پاسگاه حسین‌آباد شوش را به منزل ابدی خود در گلزار شهدای شوش بدرقه کنند.

فرمانده نیروی انتظامی خوزستان در این مراسم با تسلیت به خانواده شهید نادری اظهار کرد: نیروی انتظامی در راستای پاسداشت ارزش‌ها، دفاع از کیان و سرزمین و اقتدار ایران اسلامی در تمامی صحنه‌ها حضور خواهد داشت.

سردار عیسی اسحاقی با اشاره به حضور گسترده مردم ‌ادامه داد: شکر می‌کنیم که به عنوان پلیس خادم مردمی هستیم که اینگونه بصیر و آگاه هستند و در عصر حاضر در تبعیت از ولی فقیه زمان خود سر از پا نمی‌شناسند.

وی با بیان اینکه شهید نادری افتخارش این بود که در خدمت مردمی بود که پایبند به ارزش‌های اسلامی هستند افزود: این شهید بزرگوار در حالی که می‌توانست در کنار خانواده خود باشد برای خدمت به مردم وارد عرصه شهادت و ایثار شد.

سردار اسحاقی در تشریح نحوه شهادت سروان عباس نادری گفت: این شهید بزرگوار بعد از اینکه همسرش را به محل کار برد، در گشت نیروی انتظامی حاضر شد و به یک خودرویی که بعدها مشخص شد قصد سرقت مسلحانه داشته است مشکوک ‌و در تعقیب این اشرار و سارقان به صورت ناجوانمردانه از ناحیه سر مورد اصابت گلوله آنها قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل شد. 

این مقام مسئول انتظامی افزود: در این لحظه همکار دیگرمان در شوش نیز مورد اصابت گلوله قرار گرفت و از ناحیه پا مجروح شد.

سردار اسحاقی یادآور شد: خون این شهید در سرزمینی ریخته شد که ممزوج با خون شهدای عزیز مقاومت در عملیات فتح‌المبین قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: این نمونه‌ای از همگرایی جوانان این نسل ما با نسل‌های قبل است که در راه دفاع از امنیت مردم و آرمان‌های انقلاب جان خود را تقدیم می‌کنند. 

سردار اسحاقی ادامه داد: ما به عنوان پلیس مفتخریم که در راه خدمت به مردم سینه‌های خود را آماج گلوله‌ها کنیم و در راه دفاع از آرمان‌ها و آسایش و امنیت مردم جان خود را تقدیم کنیم و شهید نادری به عنوان سند بارز این اعتقاد است که با تمام همت و غیرت خود جانش را تقدیم امنیت مردم کرد.

اسحاقی در بخش دیگری از سخنان خود به شیطنت برخی از عناصر ضد انقلاب اشاره کرد و گفت: برخی از مدعیان حقوق بشر که دشمنی آنها با مردم ایران روشن است با توطئه‌ای عجیب این اقدام اشرار و سارقان را در به شهادت رساندن شهید نادری، به عنوان تقاص از نیروی انقلاب و اسلامی گرفته است.

وی در پایان بیان کرد: به این دلیل که پایگاهی ندارند و عرضه ندارند عمل شخصی که شرور و سارق سر و گردن گیر است را به پرونده خود اضافه می‌کنند عمل آنها بیانگر نهایت بدبختی و ضلالت آنهاست که این چنین اقدامی می‌کنند.

 سروان عباس نادری فرمانده پاسگاه حسین‌آباد حوالی ساعت 21 سه‌شنبه شب در جریان تعقیب و گریز یک دستگاه سواری پژو 405 با شلیک سرنشینان پژو که از سارقان و اشرار سابقه‌دار بودند به شهادت رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها