خبرهای داغ:
به همت کمیته خادمین شهدای استان همدان صورت می‌گیرد
مسئول کمیته خادمین شهدای استان همدان با بیان اینکه برای نخستین بار خودروهای شخصی توسط این کمیته به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند، گفت: تاکنون 259 نفر در این کمیته برای حضور در مناطق عملیاتی جنوب ثبت‌نام کرده‌اند.
کد خبر: ۸۶۲۱۲۶۱
|
۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۹
محمد ایرانپور در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: برای نخستین بار کمیته خادمین شهدا در همدان اقدام به اعزام خودروهای شخصی به اردوهای راهیان نور کرده است.

وی با بیان اینکه این اعزام از مورخ 25 بهمن ماه سال جاری آغاز می‌شود، گفت: عززام خودروهای ثبت‌نام شده تا 13 فروردین ماه سال 95 ادامه خواهد داشت.

مسئول کمیته خادمین شهدای استان همدان ابراز داشت: علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به مدرسه راویان واقع در خیابان میرزاده عشقی، پیچ زندان، کوچه شهید غفاریان مراجعه یا با شماره‌های 38282456 و 09187036805 تماس بگیرند.

وی با بیان اینکه راهیان نور سفری معنوی و خودسازی است، افزود: تاکنون 259 نفر در این کمیته برای حضور در مناطق عملیاتی جنوب ثبت‌نام کرده‌اند.

ایرانپور با اشاره به افرادی که تاکنون ثبت‌نام شده‌اند، تصریح کرد: 140 نفر از افراد ثبت‌نامی برادر و 81 نفر خواهر هستند.

وی خاطرنشان کرد: این افراد از حوزه‌های مختلفی از قبیل بسیج دانشجویی، دانش‌آموزی و بسیج طلاب و سایر اقشار هستند که برای اعزام به راهیان نور جنوب کشور ثبت‌نام کرده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات