حمیدرضا
به همت فرهنگی خانواده سپاه استان ایلام/
شاکرمی گفت: انقلاب اسلامی مستندی از عاشوراست و عاشورای حسینی آتشفشان نیمه خاموشی است که تا قیام قیامت این آتش فشان خاموش نخواهد شد.
کد خبر: ۸۶۲۱۲۴۷
|
۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ جمال شاکرمی معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ايلام در جمع بازید کنندگان سپاه استان ایلام از اماکن فرهنگی تاثیرگذار بیان کرد: دشمن تمام شگردهای خود برای براندازی نظام بکار گرفته است و استکبار جهانی با تمام ظرفیت خود به صحنه آمده است و ماهم با تمام توان خود در مقابل این دشمنان ایستادگی کرده ایم.

وی با اشاره به پشت سر گذاشتن شرایط سخت دهه های گذشته بخصوص دهه شصت؛ اذعان کرد: در دوران دفاع مقدس با کمترین امکانات مقاومت کردیم و با رمز ابوالفضل عباس مقابل دشمنان ایستادگی کردیم.

سرهنگ جمال شاکرمی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس در واقع مستندی از زمان عاشورای حسینی بود؛ تصریح کرد: ایثارگران با تمام خستگی ها و تشنگی های فراوان باز هم در مقابل دشمن کوتاه نیامدند و شکست سنگینی را به رژیم بعثی وارد کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان ایلام گفت: تحریم های اقتصادی، جنگ های اطلاعاتی، چالش های منطقه ای و جریان ضد انقلاب همیشه حجمه هایشان را بکار گرفتند.

وی ادامه داد: امروز دشمن با شیوه دیگری روی کار آمده و هدف تحریف گفتمان امام(ره) است، در واقع می خواهند مکتب امام(ره) را به سمتی که فاصله ایجاد می شود کانالیزه کنند.

شاکرمی بیان داشت: امروز گفتمان امام خمینی(ره) در بین کشور های اسلامی تکثیر شده است؛ شیخ نمر، سید حسن نصرالله و یک دانشجوی جوان تحت تاثیر امام(ره) به تحصیل در حوزه علمیه ایران می آید و ابراهیم زکزاکی می شود که 22 میلیون شیعه تحت تاثیر وی هستند.

وی در ادامه گفت: یک شیخ آزادی خواه در بحرین مقاله ای را علیه حاکمان عربستان نشر می کند که حق شیعیان در عربستان ضایع شده است او را دستگیر می کنند و ناچار برای اینکه بساط وهابیت بهم ریخته نشود او را به شهادت می رسانند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام اظهار کرد: امروز صدای امام خمینی(ع) چه مظلومانه و قهرمانانه در تمام نقاط عالم شنیده می شود و دشمنان برای اینکه این گفتمان را از بین ببرند از اشخاصی می گردند که در دل انقلاب بودند و زاویه گرفتند.

وی تاکید کرد: در لبنان، فلسطین و جاهای دیگر به نتیجه رسیدند که تمام انقلاب ها و انتفاضه های که صورت می گیرد تحت تاثیر مکتب امام(ره) و رهبری جمهوری اسلامی است که نشائت گرفته از عاشوراست .

سرهنگ جمال شاکرمی ادامه داد: انقلاب اسلامی مستندی از عاشوراست و عاشورای حسینی آتشفشان نیمه خاموشی است که تا قیام قیامت این آتش فشان خاموش نخواهد شد.

وی با بیان اینکه در طول انقلاب تا کنون افرادی از انقلاب و خط و مشی رهبری فاصله گرفتند؛ عنوان کرد: ما باید در انتخابات از کسانی که از امام خمینی(ره) و رهبری فاصله گرفتند کاندید انتخاب نکنیم.

وی در آخر کاندید اصلح را معتقد به دین مبین اسلام دانست و گفت: کاندیدا ها باید نسبت به ولایت تبعیت، نسبت به دشمن مقابله، نسبت به مردم احساس نوکری و توانمندي و کارایی داشته باشند

ارسال نظرات