خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه بسیج باید با نگاهی عمیق‌تر و افقی دورتر کار خود را در پایگاه‌های مقاومت پیش ببرد، گفت: در شرایط حاضر تبلیغ برای جذب جوانان به شجره طیبه احساس می‌شود.
کد خبر: ۸۶۲۱۲۳۷
|
۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی امروز در دوره‌های آموزشی اعضای شورای حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج شهر همدان، اظهار داشت: فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج تربیت نیروی انسانی را به عنوان اصلی‌ترین برنامه در دستور کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری همه ما را به سمت یک افق بسیار روشن راهنمایی می‌کنند، بیان کرد: مقام معظم رهبری از بسیجیان می‌خواهند که زمینه‌سازی برای تمدن نوین اسلامی را در جهان فراهم کنند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به رشادت‌های سردار همدانی در سرزمین سوریه اشاره و عنوان کرد: سردار همدانی کار بسیج در سوریه را با سه نفر آغاز و اکنون شاهد حضور صدها نفر بسیجی در ارتش سوریه هستیم.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی نیز بارها در سخنان خود ایجاد لشکر جهانی بسیج را به جهانیان نوید داده است، خطاب به فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج تاکید کرد: با نگاهی عمیق‌تر و افقی دورتر کار خود را در پایگاه‌های مقاومت به پیش ببرید.

مجیدی به جایگاه ایران در منطقه و در بین کشورهای دیگر اشاره و تصریح کرد: به عربستان و کشورهایی که با ذره‌بین باید به دنبال آنها بر روی نقشه گشت توجه نکنید، آنان به دنبال محک‌زدن ایران و دیدن عکس‌العمل مردم کشور ما هستند.

وی به انتخابات اسفند ماه اشاره و تاکید کرد: ثبت نام 13 هزار نفری داوطلبان برای 300 کرسی مجلس که برخی از آنها دارای محکومیت قضایی هستند و به طور قطع در نظارت شورای نگهبان رد می‌شوند، جای سئوال و تامل دارد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: در ابتدای انقلاب نیازی به تبلیغ برای جذب مردم به بسیج نبود ولی در شرایط حاضر تبلیغ برای جذب جوانان به شجره طیبه احساس می‌شود.

وب به بسیجیان حاضر در دوره، عنوان کرد: در طول یک هزار و 400 سال پس از ظهور اسلام موقعیتی که ولی فقیه در رأس امور باشد و سربازان بتوانند در رکاب وی خدمت کنند، وجود نداشته و این موقعیت برای شماها فراهم شده پس قدر خود را بدانید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات