نمایشگاههای اقتصاد مقاومتی بمناسبت گرامیداشت دهه فجر برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۲۱۲۲۶
|
۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول بسیج سازندگی استان زنجان گفت: برگزاری شورای ماهانه جهاد اقتصاد مقاومتی از مهمترین برنامه‌های این دهه است و میزگرد جهادی با حضور جهادگران برتر برگزار می‌شود.

فرهاد امندی افزود: ۱۸ طرح اقتصاد مقاومتی در استان زنجان افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به انجام پروژه‌ها در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی بیان کرد: در دهه فجر امسال سه طرح در زنجان، دو طرح در ابهر، هشت طرح در خدابنده، دو طرح در خرمدره، یک طرح در طارم و یک طرح نیز در ماهنشان افتتاح می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به بازدید از کلاسهای سوادآموزی در شهرستان طارم ابراز کرد: تیمهای پزشکی برای ویزیت رایگان روستاییان به مناطق محروم استان زنجان اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی در شهرستانهای خدابنده و خرمدره عنوان کرد: در این همایش علاوه بر تبیین مباحث اقتصاد مقاومتی از فعالان این عرصه تجلیل می‌شود.

امندی ابراز کرد: دهه فجر امسال علاوه بر بازدید از نمونه طرحهای اقتصاد مقاومتی در همه شهرستانها، فروشگاه و نمایشگاه الگوهای برتر اقتصاد مقاومتی و خود اشتغالی در شهرستان ایجرود برپا می‌شود.

وی از دیگر برنامه‌های دهه فجر به برگزاری اردوهای جهادی هفت روزه، برگزاری کلاس آموزش آبزی‌پروری و پرورش قارچ و زنبور عسل اشاره کرد و گفت: نشست‌هایی با کشاورزان با موضوع اقتصاد مقاومتی در پایگاههای بسیج برگزار می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به برگزاری کلاسهای آموزش و مشاوره ازدواج و افزایش موالید بیان کرد: شرکت در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه و غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده شهیدان از دیگر برنامه‌ها است.

ارسال نظرات