استاندار یزد با اشاره به اهمیت حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات‌های پیش رو، گفت: جشن تکلیف سیاسی رای اولی‌ها در یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۲۱۲۰۲
|
۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: سیدمحمد میرمحمدی در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه استان یزد، با اشاره به روند ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: افزایش نزدیک به دو برابری کاندیداهای خبرگان رهبری و افزایش چشم‌گیر کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از نظر ما یک نقطه قوت برای استان به حساب می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم هیئت نظارت هم با رعایت چهارچوب قوانین و مقررات عمل کند و یک اعتماد عمومی را در این دوره تقویت کنیم.

استاندار یزد با بیان روند انتخابات، گفت: یکی از مهم‌ترین مسائل در ارتباط با موضوع انتخابات، بحث مشارکت اجتماعی است که هر چه بیشتر باشد و مردم نسبت به حضور در پای صندوق‌های رای علاقه بیشتری نشان دهند، پشتیبانی آنها از نظام جمهوری اسلامی ایران را نمایان می‌کند.

میرمحمدی افزود:  دنیا زمانی که این حضور و اقتدار را در پای صندوق‌های رای دید، به خود جرات هیچ چشم داشتی به نظام و ملت و کشور ما را نمی‌دهد.

وی با تاکید بر نقش رسانه‌ها در حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای، گفت: رسانه‌ها با راهکارهایی که برای تقویت نظام و گسترش فرهنگ دینی به نظرشان می‌آید باید در این عرصه وارد شوند.

استاندار یزد در ارتباط با تبلیغات نامزدها، گفت: در این رابطه باید بحث کرامت انسانی را به عنوان یک اصل در نظر داشته باشیم.

میرمحمدی گفت: همه تلاش ما در استان این است که انتخابات کاملا با بی‌نظری انجام شود و هیچ‌گونه جانب‌داری از هیچ نامزدی توسط دستگاه‌های دولتی و فرمانداری‌ها انجام نشود.

وی بیان کرد: در این رابطه با تمام مسئولان امرز جلسه برگزاری کردیم و نسبت به این موضوع تاکید کردیم که نباید منافع جمع را برای منافع شخصی کنار بزنیم.

استاندار یزد با بیان این مطلب که تا به الان هم این موضوع توسط مسئولان استان رعایت شده، گفت: در برنامه کاری خود برای انتخابات حتما این موضوع هست که با کاندیداهای تایید صلاحیت شده نشست برگزار شود و تذکرات و راهنمایی‌های لازم به آنها ارائه شود.

میرمحمدی در ارتباط با رای اولی‌هایی که امسال برای اولین بار در انتخابات شرکت می‌کنند، گفت: برنامه‌های ویژه‌ای از جمله جشن تکلیف سیاسی برای مدارس در نظر گرفته شده است.

 

ارسال نظرات