نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه دانشگاه تربیت معلم آموزش مباحث دینی به معلمان را افزایش دهد، گفت: درک کودکان نسبت به آسیب‌های فضای مجازی افزایش یابد.
کد خبر: ۸۶۲۱۲۰۱
|
۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار با معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اهمیت توجه به فرهنگ‌سازی دینی در مدارس، اظهار داشت: در زمینه کتاب‌های آموزشی که برای کودکان تدوین می‌شود، باید طبق سطح‌بندی، به آنها مطالب مورد نیازشان آموزش داده شود.

وی با اشاره به اینکه در روایات طبق سن کودکان مواردی که باید به آنها آموزش داده شود، بیان شده، گفت: هر آسیبی که ما می‌خواهیم در بزرگسالی به کودکانمان آسیب وارد نکند را باید از همین الان پیشگیری کنیم و به وسیله برنامه‌های فرهنگی و تربیتی دینی، جلوی این آسیب‌ها در آینده را از الان بگیریم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: باید درک و عقل کودکان در برابر فضاهای مجازی و مسائلی از جمله اعتیاد و بی‌حجابی را افزایش دهیم.

ناصری با تاکید بر اینکه باید راه‌های بهتر زیستی و بهتر زندگی کردن را باید به کودکان آموخت، در ارتباط با دانشگاه فرهنگیان و تربیت معلم، گفت: افرادی که برای شغل معلمی تربیت می‌شوند، باید نسبت به مسائل دینی آگاهی و حساسیت بالایی داشته باشند و بتوانند تربیت دینی دانش‌آموزان را تقویت کنند.

امام جمعه یزد تصریح کرد: الان دانشگاه تربیت معلم یک گلوگاه بسیار مهم هستند و اگر معلمانی که از این دانشگاه خارج می‌شوند نسبت به مسائل دینی دانش‌آموزان دغدغه داشته باشند، دانش‌آموزانی را تربیت می‌کنند که آنها هم در مسئله دینی قوی هستند.

 

ارسال نظرات