خبرهای داغ:
تیم والیبال متین دامغان نماینده استان سمنان در رقابت‌های لیگ یک والیبال کشور علی‌رغم باخت مقابل شهرداری اراک به جمع 16 تیم مرحله دوم این مسابقات راه یافت.
کد خبر: ۸۶۲۱۱۸۶
|
۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷


به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، تیم والیبال متین در هفته هشتم این مسابقات که به میزبانی سالن 9 دی استادیوم حمزه سید الشهدا(ع) شهرستان دامغان و در حضور تماشاگران پرشور این دامغانی  برگزار شد، سه بر یک نتیجه را به میهمان قدرتمند خود شهرداری اراک واگذار کرد.

نماینده استان سمنان در این رقابت که امتیازات آن برای داشتن جایگاه بهتر در گروه برایش حیاتی بود ست‌های اول و دوم را با نتیجه مشابه 25 بر 22 و در ست چهارم با نتیجه 25 بر 21 مغلوب حریف قدرتمند خود شد و تنها در ست سوم موفق شد شهرداری اراک را با نتیجه 25 بر 16 شکست دهد.

متین دامغان که در این گروه با تیم‌های شهرداری اراک، پاس خراسان، باریج اسانس کاشان و شهرداری بجنورد همگروه است، در هفته نهم رقابتها استراحت می کند و در هفته پایانی میهمان نماینده کاشان خواهد بود که رقابت تنگاتنگی را با این تیم برای کسب عنوان سومی این گروه از مسابقات لیگ یک کشور دارد.

شانزده تیم راه یافته به دور دوم مسابقات لیگ یک والیبال کشور در مرحله پلی اف براساس جدول رقابتها در دو بازی رفت و برگشت با هم رو برو می شوند و هشت تیم پیروز نیز به همین شکل روبروی یکدیگر قرار میگیرند و در پایان مسابقات لیگ یک دو تیم اول و دوم به لیگ برتر والیبال کشور صعود می کنند.

گفتنی است شاگردان داود مقبلی در تیم والیبال متین دامغان طی شش مسابقه قبلی خود در این رقابت ها به سه برد برابر پاس خراسان و باریج اسانس کاشان و سه باخت برابر شهرداری اراک و شهرداری بجنورد دست یافتند.



رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دامغان در گفت و گو با خبرنگاران در حاشیه دیدار متین دامغان و شهرداری اراک اظهار داشت: نماینده والیبال استان سمنان با برتری در بازی پایانی خود در این گروه برابر باریج اسانس کاشان می تواند مقام سوم را در بین تیم های این گروه کسب کند.

مجید محمدی با اشاره به تاثیرات شکل گیری و حضور تیم والیبال متین دامغان در رقابتهای زیر گروه و سپس لیگ یک والیبال کشور بر جذب و روی آوردن  جوانان و نوجوانان به ورزش بالاخص رشته والیبال، گفت:   متین به برندی برای ورزش استان سمنان بدل شده و در هر یک از مسابقات این تیم شاهد حضور پرشور تماشاگران دامغانی و علاقمندان والیبال از شهر‌های مختلف استان هستیم.

وی با اشاره به روند احتمالی صعود تیم والیبال متین دامغان و جدول ادامه مسابقات لیگ یک، تکمیل سالن سه هزار نفری انقلاب دامغان جهت میزبانی از مسابقاتی نظیر بازی‌های تیم والیبال این شهرستان را از دغدغه‌های مهم مسئولان دامغان برشمرد و افزود: برای تکمیل این سالن در سال جاری با حمایت نماینده مردم دامغان در مجلس پنج میلیارد ریال از محل بودجه تبصره 22 ماده 180 و پنج میلیارد ریال از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان اعتبار در نظر گرفته شده که تاکنون دو میلیارد ریال از محل بودجه تبصره 22 تخصیص یافته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دامغان اظهار امیدواری کرد با ادامه حمایت مسئولان این شهرستان از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری در این شهرستان مجموعه‌های تولیدی همچون کاراسازه متین بتوانند با قوت به‌کار خود ادامه داده و یاری‌گر و رونق بخش ورزش دامغان باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها