رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد؛
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت:برنامه های ایام ا.. دهه فجر بیشتر باید سمت و سویش به وحدت و یکپارچگی باشد.
کد خبر: ۸۶۲۱۱۲۹
|
۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد درجلسه هماهنگی و برنامه ریزی ایام الله دهه فجر در شهرستان خاتم گفت: یکی از وظایف مسئولان ارائه تمدن ایران به ملت های شرق و غرب می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد فخرالدینی سیاست زدگی را در دنیای امروز یک معضل دانست و افزود: تمام ترفندهایی که دشمن برای مهار کردن این انقلاب دارد نقش بر آب شده است.

وی با اشاره به نفوذ دشمن اظهار داشت: دشمن قصد دارد تا در زمان انتخابات وحدت مردم ما را بر هم بزنند و در اجرای آن خللی ایجاد کند.

فخر الدینی گفت: برنامه های ایام ا.. دهه فجر بیشتر باید سمت و سویش به وحدت و یکپارچگی باشد.

وی افزود: کتاب انقلاب، قرآن می باشد و تا زمانی که قرآن در بین ما است شایسته می باشد تا جدیت بیشتری را داشته باشیم و در کنار قرآن نیز ولایت می باشد که اگر هر کدام از این موارد کمرنگ شود ما آسیب خواهیم دید.

حجت الاسلام فخرالدینی گفت: دشمن هم اکنون یک حرکت خزنده ای را شروع کرده است تا به وسیله رسانه های مجازی و دیگر رسانه ها به اهداف خود برسد که مردم باید در این زمینه هوشیار باشند.

وی بر اجرای برنامه های نو و خلاقانه در این ایام تاکید کرد و بیان کرد: برنامه های این دهه باید به خوبی توسط خبرنگاران برای مردم پوشش داده شود.

ارسال نظرات