یازدهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات با حضور مقامات استان و جمعی از کارشناسان فناوری اطلاعات در محل دائمی نمایشگاه ‏‏های یزد گشایش یافت.
کد خبر: ۸۶۲۱۰۹۵
|
۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، کامیتکس یازدهم با حضور شرکت معتبر از داخل و خارج از استان و همچنین ارگان های دولتی در فضایی به مساحت هفت هزار متر مربع برپا شده است.

یازدهمین نمایشگاه فناوري اطلاعات و ارتباطات در بخش‌هاي كامپيوتر، موبايل، الكترونيك، ماشين‌هاي اداري، سيستم‌هاي كنترلي و دوربين‌هاي مداربسته با برپایی 150 غرفه با حضور 50 شركت‌كننده کار خود را آغاز كرده است.

در این دوره کامیتکس، نهادهای دولتی شرکت کرده اند تا خدمات خود در حوزه الکترونیک را در معرض دید بازدیدکننندگان قرار داده اند و به نظر می‏رسد تعامل دوسویه ای برقرار شود.

شرکت‌های خدمات اینترنتی از شرکت‌های شاخص این دوره از نمایشگاه هستند که اعلام کرده‌اند به پاس استقبال شهروندان از نمایشگاه طرح‌های نمایشگاهی و تخفیفات ویژه‌ای ارایه می‌کنند.

اين نمايشگاه به همت سازمان نظام صنفی رایانه و اتحادیه صنف رایانه و اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی استان یزد از 22 تا 25 دي‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی يزد(سالن‌ شهيد قندي) برگزار خواهد شد و بازديد از نمايشگاه براي عموم آزاد است و ساعت بازدید از نمایشگاه نيز از ساعت 16 تا 21 خواهد بود.

ارسال نظرات