همزمان با دهه فجر؛

افتتاح پروژه های بزرگ گردشگری، صنعتی و کشاورزی در خاتم/تشکیل 23 کمیته تخصصی دهه فجر در خاتم

فرماندار خاتم گفت:در سال جاری در ایام الله دهه فجر افتخار می کنیم که یک رونق اقتصادی در شهرستان ایجاد شده و دهه فجر امسال پروژه های بزرگی در بخش خصوصی جهت بهره برداری و افتتاح وجود دارد.
کد خبر: ۸۶۲۱۰۸۸
|
۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، محمد زاده رحمانی درجلسه هماهنگی و برنامه ریزی ایام الله دهه فجرضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء اظهار داشت: کشور به حدی از ثبات و پایداری رسیده است که با تهدیدات دشمن و تحریم ها هیچ گزندی به آن وارد نمی شود.

فرماندار خاتم خاطرنشان کرد: شاخص های اقتصادی کشور به جایی رسیده که طبق بیان ریاست محترم جمهور اتکاء به درآمد نفتی در بودجه سال 95 فقط 25 درصد می باشد و مانند اقتصادهای نوین دنیا مالیات جایگزین شده است.

وی گفت : کشور ایران در تولید پسته ، کاشی و سرامیک ، انار ، زعفران، محصولات پتروشیمی و همچنین در داشتن جاذبه های طبیعی گردشگری و ذخائر معدنی دارای رتبه های برتر در جهان باشد و یک کشور تک محصولی نیست که آسیب پذیر باشد.

زاده رحمانی اظهار داشت: امیدداریم که کشور روز به روز به توان اقتصادی و نظامی اش افزوده شود و الگویی برای پیشرفت در دنیا شود.

وی ادامه داد : هر ساله پروژه های بخش دولتی در شهرستان بیشتر بوده اما در سالجاری در ایام ا.. دهه فجر افتخار می کنیم که یک رونق اقتصادی در شهرستان ایجاد شده و دهه فجر امسال پروژه های بزرگی در بخش خصوصی جهت بهره برداری و افتتاح وجود دارد.

فرماندار خاتم افزود: این پروژه ها در بخش های گردشگری ، صنعت(شمش های فولادی) و کشاورزی می باشد همچنین در دهه فجر امسال شاهد افتتاح راه هایی هستیم که با مشارکت مردم و خیرین ساخته شده و اینگونه راهسازی می تواند نمونه و الگوی خوبی درسطح استان و کشور باشد.

وی همچنین از تشکیل 23 کمیته تخصصی ویژه ایام ا... دهه فجر در شهرستان خاتم خبر داد.

ارسال نظرات