توجه به اهداف چشم انداز نقش نظام بانکی را تعیین می کند

نقش نظام بانکی در برنامه توسعه کشور برای دستیابی به اهداف سند چشم‌انداز مشخص است که اسناد بالادستی را هم مورد توجه قرار می‌دهیم.
کد خبر: ۸۶۲۱۰۲۹
|
۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴



به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، موسی اسلامیان در مراسم تودیع و معارفه سرپرست امور شعب بانک ملی استان اظهار کرد: برنامه‌ها و اقدامات مدیران گذشته در بانک ملی را ادامه می‌دهم و نقش نظام بانکی در برنامه توسعه کشور برای دستیابی به اهداف سند چشم‌انداز مشخص است که اسناد بالادستی را هم مورد توجه قرار می‌دهیم.

وی با بیان اینکه شعب بانک ملی حلقه اتصال میان اقتصاد خرد و کلان در تحق اهداف سازمانی در راستای سیاست‌های جاری دولت برای رشد اقتصادی است، افزود: تحقیقات نشان می‌دهد در کشور ما حدود 60 درصد از اقتصاد مبتنی بر بازار پول است و اقتصاد ما پول‌محور بوده و بستر این اقتصاد، بانک است.

مدیر جدید امور شعب بانک ملی مازندران با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بانکداری اسلامی، تحقق اقتصاد واقعی است، گفت: بانکداری اسلامی می‌تواند زمینه مشارکت فعال را برای همه ایجاد کند و اقتصاد کشور با الهام از اقتصاد مقاومتی، مردمی شود.

این مسئول با بیان اینکه رسالت و استراتژی سازمانی در گرو آن است که علاوه بر حفظ میراث گذشته و میراث‌داری باید با همه توانمندی‌ها برای نسل آینده میراث‌سازی کنیم، تصریح کرد: تفکر استراتژیک امروز می‌تواند سازمان یادگیرنده شکل دهد که هر لحظه به روزرسانی شده و ماموریت خود را صحیح انجام دهد.

اسلامیان با اشاره به اینکه توکل به خدا، تاکید بر ارزش‌های دینی و انقلابی با رویکرد سیستمی، پاسخگویی، رعایت اصل امانتداری و اعتقاد راسخ به فرامین رهبری و همسویی با سیاست‌های دولت به ویژه برنامه ششم توسعه از رئوس برنامه‌های ما است، گفت: ایجاد انگیزش در کارکنان و استفاده از همه ظرفیت‌های سازمانی با حفظ کرامت انسانی و اثرگذاری هرچه بیشتر در راستای تحقق اهداف با رویکرد تعقل‌گرایی و اولویت توجه به تخصص در انتصاب‌های استانی از دیگر مسائل مورد توجه است.

به دلیل بازنشستگی هیبت‌الله ویسی مدیر سابق امور شعب بانک ملی مازندران موسی اسلامیان جایگزین وی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار