برگزاری کنگره شهدای جامعه ورزشی استان اقدام پسندیده بود

برگزاری کنگره شهدای جامعه ورزشی استان اقدام پسندیده بود
کد خبر: ۸۶۲۱۰۲۸
|
۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۲


یکی از اقدامات پسندیده و ماندگار، برگزاری باشکوه کنگره جامعه شهدای ورزش استان به محوریت شهید شاخص ورزش کشور بهرام اسدپورگلوگاهی در ساری بود.

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: حفظ نظام اسلامی و انقلاب به برکت خون شهداست.

حبیب حسین‌زادگان در آیین تجلیل از دست‌اندرکاران یادواره جامعه شهدای ورزش استان در ساری، اظهار کرد: شهدا برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی حق زیادی بر ما دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از برگزاری باشکوه یادواره جامعه شهدای ورزش استان به نیکی یاد کرد و بیان داشت: یکی از اقدامات پسندیده و ماندگار، برگزاری باشکوه کنگره جامعه شهدای ورزش استان به محوریت شهید شاخص ورزش کشور بهرام اسدپورگلوگاهی در ساری بود.

حسین‌زادگان با اشاره به اینکه حفظ نظام اسلامی و انقلاب به برکت خون شهدا صورت گرفت، افزود: برگزاری یادواره شهدا موجب حفظ فرهنگ بسیجی و ادامه راه شهداست.

اسماعیل محمدی معاون توسعه منابع انسانی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران نیز با اشاره به اینکه شهدا با رشادت خود حق بزرگی بر ما دارند، تصریح کرد: برای یادآوری و پاسداشت مقام شامخ شهدا، برنامه‌های خوبی با همکاری اداره‌کل و سازمان بسیج ورزش‌کاران در استان صورت پذیرفت.

مسئول سازمان بسیج ورزش‌کاران مازندران نیز از شناسایی 620 ورزش‌کار شهید در استان خبر داد و گفت: برای زنده نگه داشتن خون شهدا، یادواره کنگره شهدای ورزش‌کار در بیشتر شهرستان‌ها برگزار شد.

سیدجواد حسینیانبا بیان اینکه کنگره جامعه شهدای ورزش استان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی هرچه باشکوه‌تر برگزار شد، افزود: 5 هزار شهید ورزش‌کار در سطح کشور شناسایی شدند و قرار است، سیزدهم بهمن کنگره شهدای ورزش کشور با محوریت شهید پهلوان بهرام اسدپور گلوگاهی در تهران برگزار شود.

در پایان نیز با حضور مسئولان از دست‌اندرکاران یادواره جامعه ورزش استان تجلیل شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها