خبرهای داغ:
مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: باید ارتباط مدارس علمیه قزوین با آحاد مردم بیشتر شده و طلاب و روحانیون بیش از همه باید با حضور در مساجد و دیدار های چهره به چهره بتوانند بیشتر در بین مردم و جوانان باشند.
کد خبر: ۸۶۲۱۰۱۲
|
۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین: حجت الاسلام علی عباسی مدیر حوزه علمیه قزوین در دیداربا مدیر کل تبلیغات اسلامی  استان ضمن برشمردن برنامه ها و فعالیتهای مدارس علمیه در استان گفت: امروز حوزه های علمیه نقش بسیار مهمی در پاسخگویی به شبهات مردم به خصوص نسل نوجوان و جوان دارد.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: یکی از برنامه های جدی حوزه علمیه قزوین این است که طلاب و روحانیون مدارس علمیه قزوین با حضور در کلیه مساجد استان بتوانند از نزدیک علاوه بر پاسخگویی به مسایل دینی به شبهاتی که از طرف دشمنان دین و اعتقاد ما را مورد هدف قرار گرفته را بتوانند به خوبی پاسخ بدهند.

حجت الاسلام عباسی خاطرنشان کرد: مدرسه التفاتیه یکی از مدارس علمیه استان بوده که با مدیریت جدید توانسته برنامه هایی در رابطه با جذب جوانان وبرگزاری کلاسهای معارفی وقرانی در حال تشکیل دادن می باشد که امیدواریم دیگر مدارس علمیه نیز در این راستا عمل نماید.

مدیر حوزه علمیه قزوین از برگزاری کلاسهای نهج البلاغه وکلاسهای قرانی در مساجد استان خبر داد و بیان داشت با همکاری طلاب و روحانیون برجسته در حال برگزاری کلاسهای قران ونهج البلاغه در استان  می باشیم.

مدیر حوزه علمیه قزوین بیان داشت: امروز دشمنان همیشه در تلاش هستند که مردم به خصوص نوجوانان وجوانان را با آرمانهای انقلاب وارزشهای اسلام ناب محمدی (ص) فاصله انداخته که در این بین وظیفه حوزه های علمیه در این برهه حساس وتاثیر گزار می تواند باشد.

حجت الاسلام عباسی به پذیرش جدید طلاب در سال جاری اظهار داشت: به دلیل استقبال علاقه مندان به دروس حوزوی وبا همکاری وهماهنگی با معاونت آموزش حوزه علمیه قم به زودی ازجوانان علاقه مند به دروس حوزوی در استان ثبت نام خواهد شد که به زودی به اطلاع داوطلبان خواهدرسید.

 

1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها