کد خبر: ۸۶۲۰۹۷۶
|
۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۴

فرشید ارجمند یکی از اصلاح طلبان هم استانی با ارسال مطلبی به تحریریه این خبرگزاری به یادداشت روز گذشته رضا توفیقی پاسخ داد؛

با نگاه به ماهیت احزاب میتوان به مبانی و شاخصه های احزاب دست پیدا کرد که متاسفانه به دلیل رفتار نابخردانه عده ای تصور عامه مردم نسبت به یک جریان فکری سیاسی از واقعیت و ماهیت آن منحرف میشود.

این مقدمه به بهانه پاسخ به یادداشت جناب رضا توفیقی میباشد که با نقد گفته های ایشان لااقل یک شاخصه از اصلاح طلبی را به شما  نشان دهم که بدانید اصلاح طلبی خطوط قرمزی هم دارد و حمایت ما اصلاح طلبان از شخصی به صورت مطلق نبوده و این حمایت مقید به شروطی نیز میباشد که این مهم را ظاهرا شما فراموش کرده اید .

آقای رضا توفیقی بعنوان یک اصلاح طلب با افتخار ضمن برائت از مواضع شما اعلان میدارم اصلاح طلبان بعنوان یک حزب موثر در انتخابات این آب و خاک اولأ تابع قانون اساسی کشور  جمهوری اسلامی ایران بوده اند ثانیأ رأی شورای نگهبان در خصوصیت  تأیید و رد صلاحیت کاندیدا ها را با کمال احترام میپذیرد .ثالثأ رد صلاحیت هر شخص را منتج دلیلی از عملکرد فرد میداند و رابعأ شورای نگهبان بدور از اغراض و دسته بندی های سیاسی وظیفه استعلام صلاحیت و نظارت بر انتخابات را انجام میدهد.

جناب اقای رضا توفیقی! این تحرکات قانون گریزانه شما باعث ایجاد تردید مردم استان نسبت به جریان اصلاح طلب شده که جهت حمایت از تفکر زنده و پویای اصلاح طلبی خدمتتان یادآور میشوم شما و مریدانتان در تفکر اصلاح طلبی دیگر جایگاهی ندارید و گفته هایتان فقط از زبان شماست نه اصلاح طلبان کشور جمهوری اسلامی .

شما اصلاح طلب نیستید چرا که یک اصلاح طلب ,نه تنها خودی را تخریب نمیکند بلکه رقیب را هم تخریب نکرده واصلاح طلبان همواره بر داشته هایش تکیه میکند اما با عرض تاسف شما و چند جوان اطرافتان حتی بر چهره محبوب اصلاح طلبی این استان روی ستیز دارید و ظرفیت پرانرژی چون م ب که  مسئول ستاد دکتر عارف اصلاح طلب در استان بود را بارها مورد همجمه ها قرار داده اید درحالی که  در جشن پیروزی اصلاحات شاهد محبوبیت ایشان در بین مردم اصلاح طلب شهر یاسوج بوده اید .

دلیل این رفتارتان هم این است که این چهره (که حقا بزرگ اصلاح طلبان بویراحمد شده است ) با شما وارد معامله نشد و  اصلاح طلبی را در میدان عمل و در هم صدایی با مردم و در قانون پذیری میدانست, نه در مراد و مریدی و حمایت از چهره هایی که پسوند اصلاح طلبی آنها ,اصلاحات را متحمل هزینه های بسیاری کرد.

به شما یادآور میشوم اصلاح طلبی در رقابت سالم,خدمت به مردم,و تقویت نظام جمهوری اسلامی میباشد که با توجه به مشخصه های فوق تنها چهره  اصلاح طلب بویراحمد را دکتر محمد بهرامی میدانیم که با تکیه بر مردم این دیار, بهترین ها نصیب این مردم شود و پایمال شدن حقشان پایان یابد.

یاد آور میشوم ما اصلاح طلبان خط و مشی خود را از فتنه و توطئه سوا میدانیم و خود را سربازانی برای خدمت به مردم میدانیم.

اقای رضا توفیقی یا اصلاح طلب شوید یا ما را متحمل هزینه بیشتر نکنید.

ما اصلاح طلبانی هستیم از جنس باران نه از جنس سنگ .


ارسال نظرات