فرماندار بویراحمد گفت: تخلف تبلیغاتی که مهم‌ترین آن همین بحث راه‌اندازی کاروان است به وضوح در همه قوانین و آیین‌نامه‌ها اعلام شده، اما توسط بسیاری از نامزدهای انتخابات رعایت نمی‌شود.
کد خبر: ۸۶۲۰۹۷۵
|
۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۲

عصر امروز دومین جلسه تبیین وظایف نامزدهای انتخاباتی با حضور فرماندار بویراحمد، دادستان، اعضای ستاد اجرایی، نظارت و نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا برگزار شد.

به گزارش فارس؛ در این نشست محمدکاظم نظری ضمن ارائه توضیحات لازم در خصوص قانون تبلیغات انتخابات گفت: این دوره از انتخابات می‌تواند متفاوت از سایر دوره‌های انتخابات باشد.

فرماندار بویراحمد تصریح کرد: چراکه با گسترش امکانات و فضای مجازی شاهد انتشار اخبار و اطلاعات یا حتی شایعه‌پراکنی‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن خواهیم بود که اگر درست از این امکانات استفاده نشود، تهدید جدی به حساب می‌آید.

فرماندار بویراحمد گفت: باید تمام تهدیدهای شبکه‌های اجتماعی را تبدیل به فرصت کنیم.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد با اشاره به اینکه تمام قوانین جمهوری اسلامی نشأت گرفته از شرع مقدس اسلام است گفت: تخلف از این قوانین هم مغایرت با شرع دارد لذا همه باید حرمت آن را نگه دارند.

وی با اشاره به برآورد ناظران بر انتخابات گفت: واقعیت این است که تخلف تبلیغاتی که مهمترین آن همین بحث راه‌اندازی کاروان است به وضوح در همه قوانین و آیین‌نامه‌ها اعلام شده ولی توسط بسیاری از نامزدهای انتخابات رعایت نمی‌شود.

فرماندار بویراحمد با بیان اینکه تاکنون وظیفه مجریان و ناظران بر انتخابات دعوت به قانون بوده است از همه نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواست برای بایدها و نبایدهای انتخاباتی اهمیت قائل شوند.

در این نشست تراکت‌هایی شامل قوانین موضوعه در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی و تبلیغات انتخابات و همچنین بایدها و نبایدهای آن از دیدگاه حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در اختیار نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گذاشته شد.

ارسال نظرات