تجدید میثاق نامداران فوتبال بوشهر با شهید مهدوی
مهدی طارمی و حسین ماهینی بازیکنان پرسپولیس تهران و ملوان بندرانزلی با حضور بر مزار شهید نادر مهدوی از مقام این شهید شاخص ملی کشور تجلیل کردند.
کد خبر: ۸۶۲۰۹۴۵
|
۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰
به گزارش خبر گزاری بسیج ،از شهرستان دشتی، مهدی طارمی، حسین و دانیال ماهینی بازیکنان بوشهری شاغل در لیگ برتر با حضور بر مرقد پاک شهید نادر مهدوی شهید شاخص کشور در سال 94 با شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کردند.وهمچنین با حضور در منزل شهید نادر مهدوی علاوه بر دیدار با خانواده‌ آن شهید با اهدای لوح تقدیر از خانواده شهید شاخص ملی تجلیل کردند.

همچنین با حضور در منزل شهید نادر مهدوی علاوه بر دیدار با خانواده‌ آن شهید با اهدای لوح تقدیر از خانواده شهید شاخص ملی تجلیل کردند.

حسن فقیه برادر شهید نادر مهدوی در این دیدار گفت: موفقیت‌های پهلوانان کشور از جمله شما ورزشکاران از برکت دعای مادرانتان است و مادران فرزندان شجاع و موفق در ایران اسلامی تربیت کردند. همچنین این بازیکنان شاغل در لیگ برتر با حضور در زمین خاکی روستای بوحیری در جمع فوتبالیست‌های نونهال حاضر و آنان را مورد تشویق قرار دادند.

حسین ماهینی ملی‌پوش بوشهری ملوان بندرانزلی گفت: خوشحالیم که امروز در خدمت شهرستان دشتی و شهر خورموج هستیم و امروز تجدید میثاقی با شهید گرانقدر ایران اسلامی شهید مهدوی داشتیم.

وی افزود:  ادامه راه شهدا وظیفه همه مردم ایران است و اگر شهدا نبودند قادر نبودیم با آرامش بیایم بازی کرده و زندگی کنیم.

مهدی طارمی نیز گفت: احساس خوشحالی می‌کنم که به شهر خورموج آمدیم و تجدید میثاق با شهید نادر مهدوی داشتیم. اگر شهدا نبودند ما در آسایش نبودیم و حضور بر مرقد پاک شهید مهدوی برای من افتخار است.

طارمی یادآور شد: شهید نادر مهدوی شهید شاخص ملی است که افتخاری بزرگ برای استان بوشهر است و امیدوارم دعای خیر این شهید پشتیبان ما باشد.

 

 

ارسال نظرات