فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: شهادت مظلومانه عالم مومن مجاهد و مظلوم، آیت‌الله شیخ باقر النمر، رهبر شیعیان عربستان در واقع رسیدن صدای شکستن پایه‌های حکومت سعودی به گوش جهانیان است.
کد خبر: ۸۶۲۰۹۴۴
|
۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۵
به گزارش خبر گزاری بسیج از دشتی، علی غضنفری فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی  در جمع مسئولین بسیج اقشار وفرماندهان حوزه ها افزود: جنایات پی در پی رژیم سفاک و منحوس آل سعود در به شهادت رساندن و بی خانمان کردن تعداد زیادی از مسلمانان و شیعیان جهان، نفرت و انزجار همگان را برانگیخته است.

غضنفری تصریح کرد: آنچه مسلم و روشن است فرجام نیک شهدا در پیشگاه خداوند متعال و گرفتار شدن ظالمان به عذاب دردناک الهی است.
وی با بیان اینکه شهادت افتخار شیعه است، در ادامه اظهار داشت: امروز همه مسلمین اعم از شیعه و سنی داغدار شهادت مظلومانه شیخ نمر باقر النمر هستند و قطعاً این خون به‌ناحق ریخته شده سرچشمه سرنگونی رژیم صهیونیستی آمریکایی آل سعود خواهد بود.
وی افزود:  فتنه‌های جهان اسلام توسط این رژیم در منطقه اجرا می‌شودودشمنان و استکبار جهانی از طریق این کشور به دنبال اختلاف‌افکنی و مسلمان کشی بودند و متأسفانه تاکنون موفق نیز عمل کرده‌اند.
وی خاطر نشان کرد:فاجعه دلخراش منا، آن را لکه ننگی بر پیشانی این رژیم دانست و  اعدام شیخ باقر النمر بر ننگ رژیم سعودی افزود و چهره آل سعود را بیشتر از پیش منفور ساخت.

وی اذعان داشت: رژیم ستمگر سعودی با خونریزی در سوریه و یمن و بحرین هدفی جز ارتقا جایگاه منطقه‌ای خود ندارد ولی این اتفاق جز خیالی باطل نیست.

ارسال نظرات