خبرهای داغ:
امام جمعه آبادان گفت:

استفاده از فضاهای مجازی برای بحث دشمن‌شناسی نظام

امام جمعه آبادان گفت: در آموزش‌وپرورش، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه در فضاهای مجازی پایگاهی تشکیل داده و از ظرفیت‌های مختلف در زمینه دشمن‌شناسی استفاده شود.
کد خبر: ۸۶۲۰۹۳۹
|
۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور در حاشیه نشست ستاد دهه فجر شهرستان آبادان اظهار کرد: یکی از مواردی که سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد، امیدی بود که مردم به آینده‌ای که امام راحل ترسیم کرده بودند، داشته و این امید در بسیاری از مصادیق خود تحقق پیدا کرد. 

وی ادامه داد: دشمن به دنبال فضایی برای ناامید کردن مردم نسبت به نظام، مسئولان و آینده است و در همین راستا برنامه‌های دهه فجر هرساله باید امیدآفرین باشد. 

امام‌جمعه آبادان تصریح کرد: در آبادان مشکلات زیادی برای مردم آبادان به سبب وجود جنگ به وجود آمد، به همین خاطر وضعیت تحصیل، اشتغال، صنعت و سرمایه‌گذاری با این منطقه تفاوت دارد، هر چند در برخی حوزه‌ها به نحو احسن کار نشده اما آبادان در حوزه‌های مختلف پیشرفت‌های چشمگیری داشته است. 

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر سیاه‌نمایی‌های دشمن در خصوص برجسته کردن دوران پهلوی و ناتوان جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی تأکید کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری، دشمن درصدد است دوران سیاه پهلوی را بزک کند و به خورد نسل جدید دهد و این، کم کاری ما را در حوزه اطلاع‌رسانی و امیدآفرینی نشان می‌دهد. 

ابراهیمی‌پور عنوان کرد: در بحث دشمن‌شناسی نیز، یاران امام خمینی(ره) در دوران انقلاب هم دشمن اصلی را شناخته و هم در مقابل دشمن اصلی قرار گرفتند و متأسفانه گاهی به جای اینکه به موضوعات اصلی بپردازند گاه در موضوعات فرعی کار را به تقابل و حذف همدیگر می‌رسانند. 

امام‌جمعه آبادان یادآور شد: باید به این موضوع رسید که چه کسی دشمن اصلی ماست، چه کسی دانشمندان ما را ترور می‌کند، و چه کسی دشمنان را علیه ما تحریک می‌کند و این از جمله موضوعاتی‌ست که در بحث دشمن‌شناسی باید روی آن کار کرد. 

وی اشاره کرد: در آموزش‌وپرورش، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه در فضاهای مجازی پایگاهی تشکیل داده و از ظرفیت‌های مختلف در زمینه دشمن شناسی استفاده شود. 

ابراهیمی‌پور اضافه کرد: اگر مردم و دست‌اندرکاران یک انقلاب غافل باشند و یا بصیرت کافی نداشته باشند، دشمن می‌تواند آن‌ها را دور بزند. 

این مسئول گفت: باید همدلی و هم‌زبانی داشته باشیم و همراه مردم و مسئولان باشیم، انتقاد خوب است اما تخریب نکرد، چرا که تخریب‌ها زمینه شکست نظام را فراهم می‌آورد. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: دهه فجر ما مصداق همدلی بود، و اگر در پی مثالی برای شعار امسال هستید، آن را در 22 بهمن 57 بجویید، چرا که فارغ از ایده و نظر مردم در کنار هم قرار گرفتند و برای رهایی از ظلم به پا خواستند، یکی از کارهایی که باید اتفاق افتد، تحقق شعار رهبری در 22 بهمن‌ماه است و نتیجه آن را قطعاً می‌توان در هفتم اسفند دید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها