خبرهای داغ:
معاون فرهنگی ستاد یادواره سردار شهید «عظیم محمدی‌زاده» از تشکیل پنج کمیته برای اجرای برنامه های مرتبط این ستاد خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۰۹۳۶
|
۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،حسن آراسته عصر امروز در نشست خبری اعضای ستاد یادواره سردار شهید حاج عظیم محمدی‌زاده، اظهار کرد: ستاد یادواره از تیرماه 94 فعالیت خود را آغاز کرده و جلسات متعدد و برنامه ریزی‌های مختلفی برای برگزاری آن در روز پنجم فروردین ماه 95 تدارک دیده است.

وی افزود: این ستاد توسط پنج کمیته روابط عمومی، تربیت بدنی، فرهنگی، هنری و دانش آموزی و دانشجویی هدایت شده و در روز اجلاس به بیان شخصیت والا و عظیم این سردار شهید که عمود لشکر 7 ولیعصر(عج) و علمدار شهیدان این لشکر بوده است، در ابعاد مختلف پرداخته خواهد شد.

معاون فرهنگی ستاد یادواره سردار شهید «عظیم محمدی‌زاده» با بیان اینکه امید داریم تا در روز همایش تجلیل و پاسداشت شایسته‌ای از مقام و جایگاه این سردار رشید اسلام شود، اهم برنامه‌های کمیته‌های برگزاری این یادواره را تشریح کرد.

آراسته گفت: کمیته تربیت بدنی برنامه‌هایی از جمله پیاده روی همگانی، فوتبال بین حوزه‌ها، پایگاه‌های مقاومت بسیج و تیم‌های فوتسال، دو و میدانی، تیراندازی با تفنگ بادی و صعود گروه کوهنوردی بسیج با برافراشتن نماد شهید را تدارک دیده و تندیس این شهید نیز توسط یک دونده و با همراهی ورزشکاران از محل آستانه متبرکه امامزاده سبزقبا(ع) دزفول تا مزار شهید واقع در گلزار شهید آباد دزفول همزمان با ششم اسفندماه امسال سالروز شهادت وی حمل خواهد شد.

وی ادامه داد: برنامه‌های کمیته فرهنگی نیز تدوین تقویم سال 95 با تمثال شهید، کلاه و پرچم تبلیغاتی و توزیع پکیج محصولات فرهنگی در روز اجلاس است.

معاون فرهنگی ستاد یادواره سردار شهید «عظیم محمدی‌زاده» اضافه کرد: برنامه‌های کمیته هنری و همچنین کمیته دانش آموزی و دانشجویی نیز، برگزاری شب شعر آیینی و مذهبی با محوریت شهید محمدی‌زاده، تهیه پوستر اجلاس و تمبر شهید و رونمایی از آن در روز یادواره، نقاشی شمایل شهید در حین برگزاری یادواره، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در نقاط حاشیه‌ای و محروم دزفول، برگزاری مسابقات، قرآن و حفظ و تفسیر آن، نهج البلاغه، سجادیه، احکام، اذان، ترتیل و تهیه روزنامه دیواری هستند.

آراسته افزود: تهیه انشا با موضوع فرهنگ شهید و شهادت و زندگانی شهید محمدی زاده با همکاری آموزش و پرورش نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در راستای معرفی شخصیت این سردار شهید کتاب زندگینامه وی و یک کتاب دیگر درباره او زیر چاپ است و در روز برگزاری یادواره همراه با تمبر شهید رونمایی خواهد شد.

معاون فرهنگی ستاد یادواره سردار شهید «عظیم محمدی‌زاده»، ایجاد نمایشگاه طلوع تا طلوع پایدار شهید، برپایی تئاتر میدانی در روز اجلاسیه، جشنواره غذای خیرین، تهیه و ساخت مستند و رونمایی در روز یادواره، اجرای گروه سرود بسیج دانش آموزی در روز برگزاری همایش  و همچنین تعیین نام یکی از کمربندی های شهر به نام این سردار شهید با همکاری شهرداری را از دیگر برنامه های این مناسبت عنوان کرد.

وی در پایان از رسانه‌ها درخواست کرد تا به معرفی هرچه بیشتر و بهتر شخصیت سردار شهید حاج عظیم محمدی‌زاده بپردازند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها