خبرهای داغ:
سردار حزنی گفت:

آمادگی سپاه برای حمایت از خانواده‌های محروم

مشاور فرماندهی سپاه، آمادگی سپاه را برای حمایت از خانواده‌های محروم در همه شهرستان‌های استان مطرح کرد.
کد خبر: ۸۶۲۰۹۳۱
|
۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،سردار سید ضیاءالدین حزنی عصر امروز در آیین اهدای جهیزیه به 120 نو عروس خانواده کمیته امداد امام خمینی خوزستان، اظهار کرد: عقب‌ماندگی‌ها در زمینه اقدامات خیرخواهانه برای انجام امور مربوط به ازدواج زیاد است و نیاز است در این خصوص فرهنگ‌سازی مضاعفی صورت پذیرد.

وی افزود: حاشیه‌های اهواز، آبادان و خرمشهر از نظر استقرار خانواده‌های محروم وضعیت نگران کننده‌ای دارد و باید حرکتی جدی برای رفع این مشکلات انجام گیرد.

مشاور فرماندهی سپاه تصریح کرد: در این زمینه این آمادگی را داریم که برای تمام شهرستان‌ها به کمک رده‌های مختلف سپاه خوزستان شرایط حمایتی ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه در بخش‌های عمرانی با کمک مسئولان این استان تاکنون 2 هزار و 890 پروژه با 328 میلیارد و 460 میلیون ریال اجرا شده است عنوان کرد: امید می‌رود با شناسایی محرومان به‌ویژه در مناطق حاشیه‌ای خوزستان بتوانیم میزان این جهیزیه را 10 برابر افزایش دهیم.

حزنی با بیان اینکه تاکنون 480 خانواده بدسرپرست، بی سرپرست و سخت درمان را زیر حمایت قرار داده‌ایم ادامه داد: در حوزه‌های غیرعمرانی نیز 175 خانواده بی‌سرپرست، 125 خانواده بدسرپرست و 180 خانواده سخت درمان، در کوتاه‌ترین مدت شناسایی شده و اعتبارات لازم در جهت محرومیت زدایی برای حمایت از آنها تامین شده است.

فرمانده قرب کوثر قرارگاه خاتم‌الانبیاء (عج) در پایان بیان کرد: طرح اهدای جهیزیه به یک هزار و 300 نوعروس زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی در سراسر کشور با همکاری موسسه خیریه حضرت رقیه و کمیته‌های امداد استان‌ها در 10 استان کشور آغاز شده و امید است این اقدام خیرخواهانه در سایر شهرها نیز تداوم یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار