فرمانده سپاه البرز در همایش بصیرت و روشنگری:

عده ای قصد دارند باردیگر پای امریکا را به ایران باز کنند

سردار استاد حسینی با بیان اینکه دشمن توان مقابله نظامی با ایران را ندارد و از همین رو اقدام به نفوذ و تغییر باورها می کند عنوان کرد: آن ها که برای امریکا فرش قرمز پهن می کنند از اعضای نفوذی دشمن هستند و امروزه نیز قصد دارند باردیگر پای امریکا را به ایران باز نمایند.
کد خبر: ۸۶۲۰۹۲۹
|
۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۴
دشمن توان مقابله نظامی با ایران را ندارد/  عده ای قصد دارند باردیگر پای امریکا را به ایران باز کنند

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار علی استاد حسینی در همایش بصیرت و روشنگری که در مسجد حضرت علی ابن ابیطالب(ع) کرج برگزار شد، به موضوع انتخابات پیش رو پرداخت و اظهار داشت: انتخابات فرصتی است برای دشمنان تا بتوانند زمینه های رسوخ و نفوذ را فراهم کنند.
وی افزود: دشمنان فتنه 88 را بهترین موقعیت جهت از بین بردن اسلام می دانستند و اکنون با وجود اینکه در سال 88 زمین خوردند، این بار با توان بیشتر پای کار آمده اند و هزینه های بسیاری را صرف به وجود آوردن فتنه ای جدیدتر می کنند.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) با بیان اینکه دشمن توان مقابله نظامی با ایران را ندارد و از همین رو اقدام به نفوذ و تغییر باورها می کند عنوان کرد: آن ها که برای امریکا فرش قرمز پهن می کنند از اعضای نفوذی دشمن هستند و امروزه نیز قصد دارند باردیگر پای امریکا را به ایران باز نمایند.
وی ادامه داد: در فتنه 88 تخم تردید را در دل مردم کاشتند و جفایی بود که در حق انقلاب و نظام شد و با تشکیل کمیته صیانت از انتخابات، بابیان دروغی بزرگ تحت عنوان تقلب در انتخابات موجب شدند زیان بسیاری به کشور وارد شود و افراد بسیاری شهید شوند.
سردار استاد حسینی به حماسه نه دی پس از گذشت هشت ماه از فتنه اشاره کرد و گفت: امروزه به وجود آورندگان فتنه 88 باردیگر به صحنه آمده اند و عنوان می کنند که قصد بازگشت دارند که کاملا واضح است به دنبال ایجاد فتنه ای دیگر می باشند.
وی خاطر نشان کرد: دشمن نه تنها برای مجلس شورای اسلامی قصد ایجاد فتنه را دارد بلکه برای مجلس خبرگان رهبری نیز برنامه ریزی کرده اند چراکه در صورتی که مجلس 290 کاندید لازم دارد بیش از 12 هزار نفر کاندید شده اند و شورای نگهبان تنها کمتر از هزار نفر را رد صلاحیت کرده است و باید گفت تلاش دشمن زیر سوال بردن شورای نگهبان بود.
فرمانده سپاه البرز پیشنهاد تشکیل شورای رهبری را امری عبث و غیر قابل قبول دانست و گفت: در طول تاریخ انبیا هم امام شورایی اداره نشده است در حال حاضر نیز ولایت فقیه خود گروه های مشاوره ای دارد و طرح موضوع تشکیل شورای رهبری امری غیر قابل قبول است.
وی با بیان اینکه دشمن ریشه انقلاب را هدف قرار داده است در خصوص انتخابات مجلس خبرگان رهبری چنین گفت: اگر مردم ایران می خواهند گمراه نشوند بنا به توصیه های اخیر مقام معظم رهبری که فرمودند شما به لیستی رای دهید که قابل اعتماد باشد و باید به معتمدین رای دهید.
سردار استاد حسینی جامعه حوزه علمیه قم را از معتمدین دانست و گفت: باید کسانی  انتخاب شوند که فقیه شناس بوده و قدرت تشخیص داشته باشند و راه های شناخت این افراد را نیز برای اطرافیان استدلال کرده چراکه نوعی تکلیف الهی و واجب محسوب می شود.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز  ولی فقیه را ستون انقلاب و نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: شخصیت رهبری، شخصیتی است که امروز مورد عنایت امام زمان (عج) قرار گرفته است و به عنوان ستون انقلاب محسوب می شود و دشمن نیز قصد دارد ستون نظام را بردارد که از این رو موظفیم این ستون را حفظ نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها