جانشین فرماندهی سپاه ناحیه آستارا:

نباید از نفوذ دشمن غافل شویم

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه آستارا نباید از نفوذ دشمن در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، انتخابات و ... غافل شویم، بلکه با هوشیاری و بصیرت خود نقش‌های آنان را نقش بر آب کنیم.
کد خبر: ۸۶۲۰۹۲۲
|
۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سرگرد پاسدار بهزاد قنبری، ظهر امروز در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر این شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، به دستگیری تفنگداران آمریکایی اشاره کرد و افزود: نیروهای نظامی و امنیتی در راه ایجاد امنیت و آرامش برای مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و هر لحظه آماده جانفشانی در راه انقلاب و کشور هستند.

وی افزود: دشمنان اسلام و انقلاب بدانند اگر کوچکترین خطایی از آنان سر بزند با جواب دندان شکن سربازان ولایت مواجه می‌شوند.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی نصیب کشورشده است، تصریح کرد: برای رسیدن به این اقتدار و عزت و دستاوردهای ارزشمند زحمات زیادی کشیده شده و شهدای زیادی تقدیم شده تا کشور در آسایش و امنیت باشد.

سرگرد قنبری با اشاره به اینکه شهدا به خاطر پاسداری و دفاع از ارزش‌های اسلامی، انقلابی و کیان این کشور به میدان مبارزه با دشمنان رفتند، اظهارکرد: خدمت به مردم خواسته قلبی خانواده‌های معظم شهدا از ما مسئولین است و ما در این راه کوتاهی نکرده و تمام تلاشمان در راستای حل مشکلات مردم باشد.

وی تصریح کرد: نباید از نفوذ دشمن در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، انتخابات و ... غافل شویم، بلکه با هوشیاری و بصیرت خود نقش‌های آنان را نقش بر آب کنیم.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه آستارا در ادامه خواستار برگزاری هر چه باشکوه‌تر و بهتر برنامه‌های سی و هفتمین بهار پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شد.

سرگرد قنبری در پایان گفت: افتتاح پایگاه‌های مقاومت بسیج، برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا در قالب طرح طلایه داران شهادت، برگزاری نشست‌های بصیرتی و یادواره‌های شهدا از برنامه‌های مهم سپاه ناحیه آستارا در ایام الله دهه مبارک فجر است.

ارسال نظرات