خبرگزاری بسیج: جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد شهرستان قرچک گفت: بصیرت دُر نایاب و گران بهایی است که به هر کس داده نمی شود و بسیاری از خواص در بزنگاه های مهم سیاسی و اجتماعی فاقد این بصیرت می شوند و از گردونة دفاع از ولایت و انقلاب باز می مانند.
کد خبر: ۸۶۲۰۹۱۳
|
۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۶

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سروان حسن خوانساری اظهار داشت: ۹ دی حماسه ای است،که تا ابد در دل تاریخ و ذهن مردم شهید پرور ایران به یادگار نقش بسته است، حماسه ای که در آن مردم شهید پرور و ولایت مدار ایران با بصیرت خود جهت نابودی فتنه با تمام وجود در صحنه حاضر شدند.

وی گفت: حماسه ۹ دی که در آن بسیاری از خواص جامعه که باید پرچم دار حرکت های مردمی باشند، نتوانستند راه درست را خوب تشخیص دهند و بسیاری از آنان در این امتحان الهی نمره ی قبولی را دریافت نکردند و باگذشت ۶ سال از این حماسه ملی هنوز هم در جهل خود باقی مانده اند و حاضر نیستند در قبال این حرکت مردمی از خود واکنش نشان داده و از آن حمایت کنند.

وی بیان کرد: خداوند متعال تمام کسانی که دل در گرو این نظام، انقلاب و ولایت دارند را در گرونه های سخت و حساس بصیرت کافی دهد تا بتوانند همچون شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی خوب تصمیم بگیرند .

ارسال نظرات