خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد شهرستان ملایر خبر داد

افتتاح 87 مسکن مددجویی طی ایام‌الله دهه فجر در ملایر

مدیر کمیته امداد شهرستان ملایر از افتتاح 87 مسکن مددجویی توسط کمیته امداد شهرستان ملایر در دهه فجر امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۰۸۸۴
|
۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴

علی کولیوند در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: در راستای خدمت به محرومین و نیازمندان در آستانه فرا رسیدن دهه فجر 87 واحد مسکن مددجویی توسط کمیته امداد شهرستان ملایر افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح مساکن مددجویی با هزینه‌ای بالغ بر 35 میلیارد و 750 میلیون ریال افزود: اعطای وام‌های اشتغال، توزیع ارزاق و و کالا، برگزاری دوره‌های آموزشی برای نوعروسان و خانواده‌های تحت حمایت، اعطای وام‌های کارگشایی و اهداء جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این نهاد از دیگر اقدامات کمیته امداد در این ایام است.

مدیر کمیته امداد شهرستان ملایر تصریح کرد: به منظور فراهم‌سازی زمینه‌های بهره‌گیری هر چه بیشتر محرومین و مستضعفین جامعه از امکانات خدماتی و رفاهی دستگاه‌ها و دوایر دولتی و غیر دولتی و تقویت راهکارهای نهضت خدمت‌رسانی به مردم و مشارکت و حضور شایسته ولی نعمتان جامعه در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، کمیته همیاری و تشکل های مردمی ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر تشکیل می‌شود.

وی با بیان اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی برای تقویت ارزش‌ها در جامعه است، خاطرنشان کرد: امروز دشمنان با دسیسه‌های مختلف به دنبال جدا کردن مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان از ارزش‌های دینی و انقلابی هستند.

کولیوند با اشاره به انتخابات پیش‌رو گفت: باید در برنامه‌ها و جشن‌های انقلاب به گونه‌ای عمل شود که افراد و گروه‌ها از آن بهره‌برداری تبلیغاتی برای انتخابات نکنند و همه برنامه‌ها و جشن‌های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به صورت مردمی برگزار شود.

انتهای پیام/


ارسال نظرات