علی اشرف خانلری
به منظور آموزش والدین و دانش آموزان؛
خبرگزاری بسیج: کارگاه های آموزشی با موضوع فرزند پروری، آموزش فضای سبز و عوامل استرس زا کودکان برای آشنایی خانواده ها و چگونگی رویارویی با حوادث برای دانش آموزان در مدرسه کیان باقرشهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۰۷۴۵
|
۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر؛ مسئول آموزش شهروندی شهرداری باقرشهر گفت: در این کارگاه های آموزشی سعی شده است تا خانواده ها با عوامل استرس زا کودکان آشنا شده و با آموزش راهکارها میزان استرس دانش آموزان را تا حدی کاهش دهند تا سطح یادگیری دانش آموزان در مدارس بالا رود.

وی در ادامه افزود : با توجه به اینکه فضای سبز و کاشت گل و گیاه تا حد زیادی می تواند سبب آرامش و آسایش روحی در افراد شود آموزش فضای سبز را در دستور کار خود قرار داده تا خانواده ها را با مبانی اولیه فضای سبز و ابزارآلات مورد استفاده برای ایجاد فضای سبز آشنا کنیم تا همگی بتوانند به صورت خود کفا در منزل خود گل و گیاه بکارند .

قربانی با اشاره به همکاری واحد حوادث شهرداری  و حضور آنان در مدرسه کیان، اظهار داشت: با همکاری واحد حوادث، چگونگی رویارویی دانش آموزان در مقابل حوادث به صورت عملی آموزش داده شد تا دانش آموزان با یادگیری صحیح بتوانند برای مقابله با بحران آماده شوند .

 

ارسال نظرات