خبرهای داغ:
به همت پايگاه مقاومت بسيج كارگري شهرداري طبس برگزار شد

مراسم گراميداشت سالگرد دانشمند شهيد احمدي روشن +تصاویر

مراسم گراميداشت سالگرد دانشمند شهيد مصطفي احمدي روشن و تقدیر از کارگران نمونه شهرداری طبس توسط پايگاه مقاومت بسيج كارگري شهرداري طبس برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۰۷۱۸
|
۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، مراسم گراميداشت سالگرد دانشمند شهيد مصطفي احمدي روشن توسط پايگاه مقاومت بسيج كارگري شهرداري طبس برگزار شد.

در اين مراسم تعداد زيادي از نيروهاي شهرداري طبس و جمعي از مسئولين شهرستان حضور داشتند.
مهدي اخوان صفار فرمانده پايگاه مقاومت بسيج سلمان(مستقر در فرمانداري ويژه طبس) در اين مراسم زنده نگه داشتن ياد و نام شهدا را اقدامي ارزشمند دانست و خاطرنشان كرد: اگر ايثارگري و فداكاري شهيدان نبود معلوم نیست سرنوشت كشور و تك تك ما به كجا مي انجاميد و اين آرامش و امنيت مرهون خون شهداست.

وی عنوان کرد: به بركت همين خون ها و رهبري هاي پيامبرگونه امام راحل و جانشين برحقش مقام معظم رهبري و تلاش هاي دولتمردان امروز ايران در اوج عزت واقتدار و سربلندي است.

معاون استاندار و فرماندار ويژه طبس با هشدار نسبت به نفوذ دشمن گفت: انتخابات مهم و حساسي در پيش است و دشمن در اين قضيه ورود پيدا كرده و درصدد ايجاد تفرقه و اختلاف است و ما بايد هشيار باشيم و نگذاريم دشمنان و افراد فرصت طلب از مشكلات و تنگناها سوء استفاده كنند.

وی ادامه داد: ما مشكلات و سختي ها را مي دانيم و درك مي كنيم اما بايد ببينيم در مقايسه با شهدا كه جان خود را فدا كردند آيا حرفي براي گفتن داريم.

معاون استاندار و فرماندار ويژه طبس حضور گسترده و پرشور در انتخابات هفتم اسفند ماه را مورد تأكيد قرار داد و افزود: ان شاء الله مشكلات و تنگناهاي موجود با سعه صدر و صبوري حل خواهد شد و مسئولان پيگير موضوع هستند و نكته مهم اين است كه اصل قضيه كه تلاش براي حفظ انقلاب و تحكيم نظام جمهوري اسلامي است فراموش نشود و همانگونه كه مقام معظم رهبري فرموده اند ما هرگز از مسيري كه انتخاب كرده ايم كوتاه نخواهيم آمد و در اين راه تمام هستي خود را فدا خواهيم كرد.

گفتنی است، در پايان اين مراسم با اهداي لوح تقدير از كارگران نمونه شهرداري طبس تجليل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار